ניו יורק: ספר תורה בשווי 30,000$ נגנב במהלך השבת

משטרת ניו יורק פנתה לעזרת הציבור בעקבות דיווח על רכב שנגנב לקראת צאת השבת, ובו ספר תורה היקר מאוד לבעליו ושוויו עומד על 30,000$. הספר היה בתוך רכב מסוג טויוטה קורולה בצבע אפור.

סמוך ליציאת השבת נגנב רכב ובתוכו ספר תורה שיקר מאוד לבעליו בשווי 30,000$. המשטרה פנתה לציבור בבקשת עזרה לסיוע באיתור הגנב.

קרא עוד:

[postim]

הגניבה אירעה לקראת צאת השבת, רכב אפור מסוג טויוטה קורולה, מודל 2007 נגנב ובתוכו הספר היקר. בעל הרכב שסיים להתפלל 'מעריב' חיפש את מפתחות הרכב אותם הניח במקומו לפני כניסת השבת וגילה שהם נעלמו. כשיצא מבית הכנסת גילה כי חששו התאמת, הרכב לא היה בחניה.

הרכב חנה סמוך לבית המדרש 'אגודת שלום' ברחוב 18 3714 Avenue, משם הוא נגנב.

המשטרה שהוזעקה למקום, נאלצה לפנות לציבור בבקשת עזרה וכעת מקווים שבסיוע הציבור יצליחו לאתר את הגנב עם הרכב והספר היקר יושב לבעליו.

המשטרה חושדת שבמהלך השבת הגנב מצא את מפתחות הרכב במקומו של בעליו בבית הכנסת, ובעת שהציבור התפללו 'מעריב' עלה הגנב לרכב עם המפתח וברח מהמקום. עוד נמסר מהמשטרה כי יתכן והגנב כלל לא ידע על הימצאות ספר התורה ברכב וכל כוונתו הייתה לגנוב את הרכב ותו לא.

חבר מועצת העיר, דב הייקינד פירסם הערב כי הוא יעניק פרס כספי בסך 3,000$ למי שימסור מידע מועיל שיסייע במציאת הספר הגנוב. לדבריו, "ספר התורה הוא קדוש, וחשוב להשיבו בשלום לבעליו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו