פחד ביער לייקווד: בחורי הישיבה יצאו להתרעננות והותקפו בחיצי ציד

קבוצת בחורי 'חמדת שלמה' שיצאה לפוש ביער הקרוב לליקווד, נכנסה בשוגג למתחם ציד פעיל תוך סכנת נפשות. העסקנים לתושבי לייקווד: "אל תתקרבו ליערות, מסוכן עכשיו"

לא גיבורים על חיצים: מקרה מפחיד שאירע בליקווד גרם לפרסום הודעת אזהרה מיוחדת לתושבים, שלא להסתובב באופן בלתי מבוקר מחוץ ליישוב, על מנת שלא להיכלע בטעות לאחד היערות הסובבים אותו. הסיבה: ציידים רבים גודשים את המקום בעונת הציד הרשמית, נתון שהוכח כמסוכן במיוחד.

קבוצת בחורי ישיבת 'חמדת שלמה', השוכנת ליד היערות, יצאו בזמן ההפסקה להסתובב להתרעננות בינות לעצי היער הקרוב, כשלפתע החל מטר של חיצים לנחות בסמוך מאד לידם. החצים, שנורו ממעבה היער נפלו לא הרחק מעימם, כאשר סכנה ממשית נשקפת לחייהם.

בעקבות כך, פורסמה קריאת אזהרה לכל תושביה החרדים של היישוב לייקווד במדינת ניו ג'רזי – ארה"ב, שלא להסתובב במרחבי הטבע הקסומים שלידם, אלא לנקוט משנה זהירות על מנת למנוע הישנות מסוכנת של המקרה.

תקופת החורף הינה עונת הציד הרשמית, כאשר בכל שנה מתירה ממשלת ניו ג'רזי לתושביה לצאת לציד דובים בתקופה זו.  הסיבה: נוכחות מוגברת של דובים באיזור זה, עד כדי סכנה לחייהם של התושבים.

בשנה שעברה נהרגו במקום 600(!) דובים.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו