בלגיה: "יהודיה מלוכלכת, עופי מכאן" • המשטרה: "אין מה לעשות"

קבוצת נערות מבלגיה תקפה ילדה יהודייה באכזריות וכינתה אותה "יהודיה מלוכלכת" • המשטרה הבלגית הורתה להורים שלא לדבר על המקרה ואף לא ללכת לטיפול בבית החולים: "תשתקו ותנו לנו לקבור את האירוע, אין לנו כלים לטפל בזאת"

סיפור מזעזע של שני מקרי אנטישמיות ואוזלת יד מצד הרשויות מתפרסם כעת באנטוורפן – בלגיה, לאחר שנערת תיכון יהודייה הותקפה בידי חברותיה לספסל הלימודים, באשמה הכבדה, שהיא יהודייה.

"יהודייה מלוכלכת", צרחו חברותיה של הילדה, כאשר היכו אותה נמרצות והותירו אותה חבולה לבדה ברחוב. "תחזרי לארץ שלך".

במקרה דומה, פנייתם של הוריה המבוהלים של הנערה למשטרה רק חידדה את יותר את התדהמה: "אל תדווחו על המקרה, אמר לנו החוקר", כך מספר אביה של הנערה. "אל תאמרו שמדובר באירוע על רקע לאומני – אנטישמי. הם אפילו הציעו לנו שלא ללכת לבית החולים", סיפר האב.

נראה, כי בלגיה של שנת 2011 הרימה ידיים לנוכח האנטישמיות הגואה. בבית הספר של הנערה, הנקרא מוסד יוקרתי ונחשב, כלל לא התעניינו בשלומה של התלמידה שנעדרה עקב התקיפה והפחד המשתק שבעקבותיה למשך יותר מעשרה ימים.

"רק אחרי כשבועיים התקשר מנהל בית הספר ואמר שהוא רוצה לקרוא לשיחה למנהיגתן של התוקפות,, עד אז לא טרח לעשות דבר בנושא. "אמרתי לו שאני לא אתן לביתי לחזור למוסד חינוך שאינו מסוגל להגן עליה. המנהל היה מרוצה מם התשובה. מבחינתו מדובר בפתרון האידיאלי, הוסיף האב הכאוב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלגיה היא מדינה אנטישמית, אוהדת ערבים, אם יש חוק בינלאומי שמאפשר לתבוע את הנבלות שהיכו את הנערה היהודייה, אז להוציא לפועל, בדיוק
כמו שהבלגים הזבלים תובעים אותנו כל פעם בבימ"ש בילנאומי ושימותו הקנאים והבלגים וכל העמלקים והצוררים שמנסים לכלותנו

זה ממש עצוב שההיסטוריה חוזרת

שלא ישלח את בתו לבית ספר של הגויים! ואז לא יצטרך להתלונן על אנטישמיות, כך היה בגרמניה וגם לפני כן בכל הדורות, ככל שהתקרבו לגויים כך הם בעטו בנו, הן עם לבדד ישכון. ההתקרבות לגויים מביאה שנאה, ההתרחקות מהם מביאה רספקט!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו