מפחיד בצרפת: מקרי האנטישמיות הכפילו את עצמם במהלך השנה האחרונה

אירועי האנטישמיות הרבים שאירעו בצרפת הובילו לתוצאה מפחידה: מקרי האנטישמיות במהלך השנה האחרונה הכפילו את עצמם ואף מעבר לכך | בית הספר אוצר התורה ישנה את שמו.

במהלך השנים האחרונות גוברים מקרי האנטישמיות בעולם. מי שעקב אחרי הדיווחים יכל בקלות לשים לב כי צרפת מככבת בדיווחים על אירועי אנטישמיות. כמעט ולא עבר שבוע בלי מקרה אנטישמיות, לפחות אחד.

קרא עוד:

[postim]

בדוח שפירסמה הקהילה היהודית בצרפת עולה כי במהלך השנה החולפת (2012) מקרי האנטישמיות הכפילו את עצמם והגיעו לכדי 58% יותר מהמקרים בשנה הקודמת. במספרים מדוייקים, בשנת 2011 אירעו 389 מקרי אנטישמיות ואילו בשנת 2012 אירעו 614 מקרים. נתון בהחלט מפחיד.

בתוך כך, הנהלת בית הספר 'אוצר התורה' בו אירעה טבח נוראי בשנה שעברה החליטו לשנות את שם בית הספר, בעקבות הטבח.

כזכור, במהלך הטבח נורו למוות הרב יהונתן סנדלר, בניו אריה וגבריאל ובתו של מנהל בית הספר מרים מונסנגו הי"ד.

המחבל שביצע את הפיגוע, מוחמד מארח נהרג בחילופי ירי יומיים לאחר מכן בעת שהתבצר בביתו וכוחות קומנדו של משטרת צרפת נאבקו עמו.

בקהילה היהודית בצרפת חוששים מאוד מהתגברות האירועים האנטישמיים אך עם כל זאת מרגישים בטוחים וטוענים שהאווירה ביום יום אינה שונה משאר מדינות העולם, רק שלאחרונה התקשורת מעודכנת יותר. מנהל תלמוד תורה בצרפת אמר לכתבנו, שהאירועים של פגיעות ביהודים חרדים בישראל גבוה יותר מאשר הפגיעות וגילויי האנטישמיות שיש כלפי יהודים בצרפת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תעלו לארץ הקודש!
הרבה צרפתים גרים באשדוד ובעוד ערים ברחבי הארץ נשמח לעזור בכל האפשר בקשיי הקליטה וכד'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו