פלטבוש: ניצלו את השבת ושמו בלוקים במקום הגלגלים • סדרתי

שוב התנכלות ליהודי פלאטבוש: גויי השכונה מפרקים את הרכבים מגלגליהם ושמים תחתם בלוקים. השבת: שורת רכבים באותו הרחוב נבזזו וגלגליהם הוסרו אחד לאחד. השומרים:"תלונות חוזרות ונשנות למשטרה עד שיגנו עלינו"

אבנים בגלגלים: תושבי פלאטבוש קמו בבוקר השבת לזעם ואכזבה מחודשים: גויי השכונה ניצלו את יום השבת ופירקו את רכביהם לגורמים. תופעת גניבת הגלגלים בעיצומה של השבת ותחיבת בלוקי בנייה כבדים תחתיהם על מנת להצליח לגנוב את כל ארבעת הגלגלים, הינה תופעה הידועה בשכונות החרדיות בניו-יורק, כאשר הערלים מנצלים את העובדה שכוחות המשטרה לא יוזעקו בשל איסור חילול שבת.

השבת האחרונה הותירה שורה ארוכה של רכבים, שחנו בשורה עורפית, מחוסרי גלגלים ונטולי חפצי ערך שהיו ברכבים החונים. תושבי פלאטבוש ההמומים פנו לחברת 'השומרים' כעל מנת לקבל הדרכה כיצד למגר אחת ולתמיד את התופעה המעיקה: הפעם הגדילה הכנופיה לעשות, ו'טיפלה' בשיטטיות שטנית כמעט בכל המכוניות שחנו באותו ה'בלוק'.

בעקבות כמות כה רבה של פריצות במקום אחד וביום אחד, הורו חברי השומרים של שכונת פלאטבוש בברוקלין לתושבים שלא להתעצל, ולהגיש תלונות מפרטות על כל מקרה בנפרד, על מנת ליצור לחץ על המשטרה המקומית להציב שמירה במקום בזמנים מועדים לפורענות, כאשר התושבים אינם יכולים להזעיק עזרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו