בוסטון: זוהו שני חשודים בצילומי הווידאו מהפיגוע

חוקרי הבולשת הפדרלית שצפו בהסרטות הווידאו מהפיגוע בבוסטון זיהו שני בני אדם שעוררו את חשדם, כך דווח הבוקר (חמישי) ברשת CNN | במהלך הלילה נעצר אדם החשוד בשליחת מעטפות עם רעל לנשיא אובמה ולסנטור בוושינגטון.

חקירת הפיגוע בבוסטון: הרשויות הפדרליות זיהו שני חשודים באמצעות תמונות מזירת האירוע, כך דווח הבוקר רשת CNN.

קרא עוד:

[postim]

"לא היה מעצר, החקירה מתקדמת, אבל זה ייקח זמן", אמר המושל המקומי שלא הכביר במילים. במקביל, מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, הודיע הלילה (רביעי) כי בעקבות הפיגוע בבוסטון תוגברה האבטחה סביב מטה האו"ם שבניו יורק וסביב נציגי הארגון ברחבי העולם.

בשעות הלילה בוטל תדריך העיתונאים בו אמורה הייתה להיחשף "ההתקדמות הדרמטית" בפרשה. בתקשורת בארה"ב נמתחה ביקורת על ביטול התדרוך וכן תהו מדוע לא הופצו תמונות לציבור הרחב ע"מ שיוכלו לזהות את החשודים.

שי בזק, קונסול ישראל בבוסטון, סיפר בראיון לגלי צה"ל "ההיסטריה, המבוכה והבלבול בציבור בארצות הברית נובעים בעיקר מהתקשורת, שם מנסים לעשות חדשות ממה שאין". לדברי הקונסול בזק, הנשיא אובמה מנסה להיזהר מלגרום לסערה בציבור. "לטרור יש משמעותיות בינלאומיות, ואובמה נזהר ממנה", אמר בזק, "נוצר מצב מאוד לא בריא, שבו אם מדובר בטרור ערבי, כמו אל קאעידה – זה מועיל לרפובליקנים, שיוכלו לטעון שהנשיא לא עושה מספיק. אם יתברר שזה גורם מקומי אמריקני – הדבר ישרת את האינטרס של אובמה במאבק נגד החזקת נשק".

מוקדם יותר דווח על ידי הרשויות כי נעצר חשוד בשם פול קווין קרטיס ממיסיסיפי בחשד ששיגר מעטפות עם רעל לנשיא ברק אובמה ולסנטור הרפובליקני רוג’ר וויקר בוושינגטון.

המעטפות נבלמו במתקן בדיקה מרוחק מהבית הלבן, קודם שהגיעו ליעדן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו