בדמשק מאשימים: צה"ל מפעיל כוחות מיוחדים בתוך סוריה

ד"ר בות'ינה שעבאן טוענת כי צה"ל מפעיל יחידות מיוחדות בתוך סוריה | רשת אל מנאר של החיזבאללה מדווחת כי בידי המורדים נשק ותחמושת ישראלית | ישראל דוחה את הטענות

האם כחוות מיוחדים של צה"ל פועלים בתוך סוריה?  לטענת ד"ר בות'ינה שעבאן,  המכהנת כיועצת בכירה לנשיא סוריה התשובה היא כן.

קרא עוד:

 [postim]

שעבן אמרה לכלי תקשורת לבנונים: "המשטר הציוני מנסה לרסק את ההתנגדות ומחמש את הטרוריסטים בסוריה", ונתנה הסבר מעניין לכך שישראל מטפלת בפצועים הסורים: "ייתכן שהמורדים הפצועים, המטופלים בביה"ח זיו בצפת, הם בכלל מסתערבים ששלחה ישראל".

רשת אל-מנאר השייכת לחיזבאללה, דיווחה על מציאת אמצעי לחימה ישראליים בסוריה שהוחזקו אצל המורדים. בין השלל עליו דווח,  כלי נשק, פצצות מרגמה ותאורה ואף תת מקלע מסוג עוזי, שעליהם היו כיתובים בעברית ושישראל מסרה לכאורה למורדים.

בישראל דוחים את ההאשמות, הן של יועצת הנשיא אסד והן של רשת החיזבאללה. בירושלים אומרים: "מדובר בניסיון נואש להסיט את העניין ממעורבות חיזבאללה בסוריה. התחמושת ועליה הכיתוב בעברית היא כנראה תחמושת ישנה, עוד מלפני הנסיגה הישראלית מלבנון".

 בירושלים עוקבים בדאגה  אחר הנעשה בגבול הצפוני רה"מ בנימין נתניהו שוחח בסוף השבוע עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. השיחה עסקה בסוריה, שלה מתכננת רוסיה   להעביר טילי .S-300 הנשיא הרוסי אף הציע בסוף השבוע לשלוח חיילים רוסים לרמת הגולן – אך ההצעה, נדחתה החשש בישראל וארה"ב כי סוריה תעמיק את נוכחותה במזרח התיכון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו