אימה בקראון הייטס: שני פצועים בעת שוד מזויין • השודד הצליח להימלט

גבר חמוש שדד אשה בשכונת קראון הייטס בארה"ב ותקף גם עובר אורח שנחלץ לעזרתה, אך הצליח להימלט עם הנשק מן הזירה לפני בוא המשטרה • חב"ד: "לא ניכלא בבתים ונמתין לתפיסתו"

שודד מזויין הצליח להימלט אתמול ברחובות השכונה המעורבת בברוקלין 'קראון הייטס', המאוכלסת ברובה בחסידי חב"ד, כשהוא עם נשק חם בידיו. השודד נמלט לאחר ששדד אשה חרדית ופצע אותה וכן בחור נוסף שנחלץ לעזרה לשמע הזעקות.

קרא עוד בJDN:

[postim]

המקרה המזעזע אירע אמש (ליל א' – שעון מקומי) בסביבות השעה עשר בלילה רחוב 'מונטגמרי קינגסטון' בשכונה. האישה שבה לביתה ורצתה להיכנס מן הכניסה האחורית, שם צץ השודד עם נשק בידיו ודרש את חפציה כולם. כאינסטינקט של בהלה פרצה הנשדדת בצווחות לעזרה, ועובר אורח – בחור ישיבה, הגיע במהירות על פי הזעקות על מנת להושיט עזרה, אולם השודד היכה ופצע גם אותו עם מכה בקנה האקדח שבידו.

לאחר שהותיר את השניים פצועים, נמלט השודד מן המקום, והמשטרה פתחה במצוד אחריו, שעד עתה – עדיין לא נשא פירות והוא מסתובב חופשי. הנפגעים פונו לבית החולים, ועדי ראייה ספרו כי ראו את הכיוון שאליו הוא נמלט.

פחד להסתובב ברחוב?  

"אז מה, אי אפשר לצאת לרחובות יותר? רק בקבוצות?" שאלנו את תושב השכונה, המתגורר בטקסס אך לומד בישיבה בקראון הייטס. "לא, אנחנו רגילים לעובדה שצריך להיזהר ברחובות במיוחד בלילה, אבל ממשיכים לחיות. לא נכון שדווקא בזמן האחרון יש יותר מקרים קשים, כל הזמן היו, ואנחנו משתדלים להיזהר ככל יכולתנו".

אם ה' לא ישמור…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו