קול קובע • המועמד הרפובליקני מיט רומני זכה בהפרש של 8 קולות בלבד

בפער זניח של 8 קולות בלבד (!) זכה המועמד הרפובליקני מיט רומני בבחירות המקדימות של המפלגה • הזוכה השני: "אני מודה לאלוקים"

בפער של 8 קולות בלבד ניצח המועמד מיט רומני את הבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית במדינת איווה שבארה"ב, שהסתיימו הבוקר (ד').

רומני גבר על שאר המתמודדים, כאשר הוא גובר על המועמד ריק סנטורום שהגיע למקום השני בהפרש של 8 קולות בלבד (!). רומני גרף 30,015 קולות בעוד ריק סנטורום גרף 'רק' 30,007 קולות.

עוד ב-JDN:

[postim]

סנטורום שנחשב עד לא מזמן כמועמד זניח, הפתיע כאשר הצליח לזכות במקום השני ובהפרש זעום כל כך. רומני וסנטורום זכו כל אחד בכ-25 אחוזים, מתוך למעלה מ-120 אלף איש שהצביעו בבחירות. המועמד השמרן רון פול הגיע למקום השלישי עם כ-21 אחוזים מקולות המצביעים. המועמד ה'צבעוני' ריק פרי מושל טקסס זכה בכ-10 אחוזים מהקולות.

הבחירות במדינת איווה נחשבות לחשובות מאוד בשל הסיבה שהיא המדינה הראשונה להצביע. בדרך כלל לאחר הבחירות במדינה זו פורשים רבים מהמתמודדים – אלו שהבינו שאין להם באמת תמיכה גדולה.

לאחר היוודע התוצאות אמר רומני כי "הנשיא (אובמה) הוא בחור נחמד, אבל זה יותר מדי עבורו. זוהי נשיאות כושלת. איראן עומדת להשיג נשק גרעיני, והנשיא מעורב בניסיון הידברות. ל-25 מיליון אמריקנים אין עבודה וביטחון כלכלי, וכל מה שהנשיא הזה עשה הוא להקשות על עסקים לגייס עובדים", כלשונו.

המועמד שהגיע למקום השני ריק סנטורום הפתיע והודה ליושב במרומים: "אני רוצה להודות לאלוקים על כל מה שנתן לי".

המועמד המנצח מיט רומני, קיבל הלילה חיזוק חשוב, כשגורם רשמי במפלגה הרפובליקנית סיפר שהסנאטור ג'ון מקיין, מי שהיה בעבר המועמד הרפובליקני לנשיאות, והפסיד לאובמה, יודיע כי הוא תומך בו. גם הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש האב הודיע כי הוא תומך ברומני.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם שלו מרומז בנבואת הילד כתוב מלך מרומן מ מיט רומני כידוע האבא של הילד שיבש את הכתוב

רעיון לא רע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו