דה-בלסיו הביס את תומפסון, בפריימריז לראשות העיר ניו יורק

ברוב של 40% מול 26% ניצח דה-בלסיו את תומפסון, והוא ככל הנראה המועמד מטעם המפלגה הדמוקרטית לראשות העיר ניו יורק, בין האחראים לניצחון הוא הנגיד ר' אהרן נאה ידידו האישי של דה-בלסיו, שסחף את רוב הקהילות החרדיות לצאת בתמיכה גלויה

ביום שלישי נערך בניו יורק פריימריז פנימיים בתוככי המפלגה הדמוקרטית בעיר על המועמד מטעמם לראשות העיר בבחירות שיערכו בעוד כחודשיים.

קרא עוד:

[postim]

המועמדים הבולטים הם ביל דה -בלסיו וביל תומפסון, השנים חרשו בחודשים האחרונים את ניו יורק במטרה לקנות את אמון הציבור ולערוך הכרות אישית עם המגזרים השונים, גם החרדים זכו לביקוריהם, תוך שהם מפגינים חיבה ואהבה למגזר וליהדות בכלל תוך שהם מפריחים הבטחות והצהרות באשר ליחסיהם העתידיים עם המגזר החרדי בניו יורק.

כאמור בשלישי הגיע ר

גע האמת, ויש מנצח אחד, ביל דה-בלסיו זכה ב-40 אחוז מקולות הבוחרים, כששאר המתמודדים נשרכים אחריו בפער גדול ומשמעותי, כמו ביל תומפסון שזכה אף הוא לאהדה ציבורית רחבה בחודשים האחרונים, אך בבחירות המקדימות זכה אך ב-26 אחוז, עם זאת הפער עשוי להצטמצם, במידה ובספירת הקולות שנכתבו בכתב יד, יזכה תומפסון בתמיכה רחבה יותר, ובמקרה כזה יגרור את יריבו לסיבוב נוסף.

וכעת למגזר החרדי

בשכונת בורו פארק 'החרדית' זכה בלסיו ב-47 אחוזים, שם זכה לתמיכה על ידי רוב הקהילות החרדיות בבורו פארק, כשהחלק העיקרי של ההצלחה נזקף לזכותו של איש החסד הנגיד המפורסם הרב אהרן נאה, ידידו הותיק והאישי זה שנים, לאורך מסע הבחירות, הוא שפתח בפניו את דלתות מרנן ורבנן האדמו"רים ורבני הקהילות, וחיבר אותו לעסקני ומשפיעי המגזר החרדי.

עם הנגיד ר' אהרן נאה

בשכונת ויליאמסבורג זכה בלסיו ב-45 אחוזים, גם שם לא פלא, שכן זכה לתמיכה גלויה מצד החצרות המובילות בשכונה, גם בשכונת פלטבוש זכה בקולות רבים, שם פעלו עבורו ידידיו הנגידים הר' שלמה ורדיגר, הר' אליהו קליימן והר' ליאון גולדנברג, מהנגידים הגדולים של פלטבוש ועסקנים בולטים באגודת ישראל.

עסקני הקהילות שלא תמכו בו במוצהר, הביעו לאחר תוצאות האמת, קורת רוח מרובה מהמסרים שמגיעים מלשכתו של הזוכה ביל דה -בלסיו, שיעמוד וישרת את כל המגזר החרדי על שלל גווניו וקהילותיו בארה"ב, וישמש להם אוזן קשבת דרך יועציו החרדים ר' פנחס רינגל, והנגיד ר' אהרן נאה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו