שוב איראן, שוב חיסול: אופנוענים ירו למוות בקצין צבא

עוד חיסול ישראלי? שני אופנוענים ירו לעבר קבוצת חיילים באיראן, קצין אחד נהרג ואחד נפצע • איראן: "אנחנו חוקרים את נסיבות הירי"

עוד חיסול ישראלי? קצין בצבא איראן נורה אמש (שבת) למוות על-ידי שני אופנוענים בעיר חורמבאד, וחייל נוסף נפצע. שני האופנוענים נמלטו מהמקום. כך דיווחו כלי תקשורת באזרבייג'ן, שציטטו כלי תקשורת איראנים בשפה הפרסית.

מפקד כוחות הביטחון באזור בו נורה למוות הקצין אמר כי התקרית אירעה ב-6:30 בבוקר. "החיפושים אחר היורים נמשכים. אנחנו חוקרים את נסיבות התקרית", הוא אמר.

הקצין שנהרג הוא בדרגה המקבילה לדרגת סרן ובסוכנות הידיעות האיראנית "מהר" דווח כי שמו הוא רזה עלי פימאני, בן 43.

פעולה של המוסד?

ב-11 בינואר חוסל בטהרן המדען מוסטפה טחמדי רושן כאשר שני רוכבי אופנוע נצמדו למכונית בה נסע והצמידו לה מטען חבלה. המדען נהרג במקום.

ב-12 לאוקטובר 2010 נהרגו 18 מאנשי משמרות המהפכה ונפצעו עשרה נוספים בפיצוץ שאירע בבסיס צבאי הסמוך לחורמבאד. באיראן טענו כי מקורו של הפיצוץ הוא שריפה במחסני תחמושת.

מספר שבועות לאחר מכן, העלה העיתון הצרפתי "לה פיגארו" השערה כי מדובר בפעולה נוספת "בשרשרת פעולות" של המוסד לשיבוש ההתקדמות האיראנית בתוכנית הגרעין.

 על פי הדיווח, הבסיס הצבאי שפוצץ הוא אחד המתקנים הרגישים והמאובטחים ביותר של משמרות המהפכה. הבסיס כולל מנהרות תת קרקעיות בהן מאוחסנים טילי השיהאב-3. על הבסיס מגנות גם סוללות יירוט מתקדמות, הכוללות משגרי טילים למרחק 2,000 קילומטרים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יאבדו כל אויביך ה'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו