אוסטרליה: ייתכן שזיהינו שרידים של המטוס המלזי

ראש ממשלת אוסטרליה לפרלמנט: ייתכן ונמצאו חלקי המטוס המלזי שהתרסק ● נמשכים החיפושים ברחבי האוקיינוס הדרומי ● 60 ספינות, 50 מטוסים, משתתפים במאמצים לפתור את התעלומה

האם נמצאו שרידי המטוס המלזי שנעלם?

בסקירה שנתן בפני הפרלמנט בארצו, אמר ראש ממשלת אוסטרליה טוני אבוט כי בחיפושים שעורכים צוותים מהמדינה נמצאו שני עצמים שייתכן ששייכים למטוס שנעלם לפני שבועיים. הוא הוסיף כי הרשות לבטיחות ימית של אוסטרליה קיבלה מידע המבוסס על תצלומי לווין, בניתוח הצילומים נמצאו שני עצמים שטרם זוהו בוודאות כחלקים מהמטוס המלזי. צילומי הלווין הם בדרום האוקיינוס ההודי במרחק 2500 ק"מ דרומית-מערבית למיקום של מסלול הנחיתה המשוער באוסטרליה, אשר אליו כנראה פנה המטוס.

שר התחבורה המלזי, אמר כי שני העצמים שהתגלו בצילומי הלוויין האוסטרליים מהווים "התפתחות משמעותית" בחקירה. שלושה מטוסי סיור יצאו לסריקות באזור המשוער, ואף ספינת סוחר ששייטה בסביבה הוסטה ממסלולה לכיוון הנתיב בו אמורים להימצא שרידי המטוס.

ההערכות החדשות אודות מיקומם של חלקי המטוס, והתקווה למצוא את הקופסאות השחורות שיסייעו לשפוך אור על התעלומה הגדולה, מפיחים רוח של נחמה פורתא בקרב המשפחות, ויוצרות תקוה אצל יצרני המטוס כי יצליחו להוכיח שלא היתה כל תקלה במטוס או במנועיו.

על אף ההודעה האוסטרלית, נמשכים החיפושים ברחבי האוקיינוס ההודי, כח החיפושים כולל בשלב זה כ-60 ספינות ו-50 מטוסים.

כל הפרטים והספקולציות על היעלמות המטוס המלזי

AUSTRALIA-MALAYSIA-MALAYSIAAIRLINES-CHINA-TRANSPORT-ACCIDENT

צילום:AFP

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו