וויליאמסבורג: ארבעה צעירים נעצרו בחשד שהיכו אפרו-אמריקאי

ארבעה צעירים מקהילה חסידית בוויליאמסבורג נעצרו ע"י היחידה לפשעי שנאה של משטרת ניו יורק, בחשד שתקפו לפני כחצי שנה גבר אפרו-אמריקאי • ר' דוד משה ניידרמן: התנהגות אלימה על ידי כל אדם שהוא, נגד אדם אחר, ואין זה משנה מי הם, מכל סיבה שהיא, חייבת להיפסק לאלתר

אמש נודע כי ארבעה צעירים מקהילה חסידית בוויליאמסבורג נעצרו ע"י היחידה לפשעי שנאה של משטרת ניו יורק, בחשד שתקפו לפני כחצי שנה גבר אפרו-אמריקאי.

בבוקרו של ה-1 בדצמבר בשנה שעברה, הגיש טאג' פטרסון בן ה-22 – סטודנט לאופנה במכללת ניו יורק לטכנולוגיה – תלונה למשטרת ניו יורק על תקיפה שבוצעה נגדו בידי קבוצת צעירים חסידיים

פטרסון טען כי קבוצה שמנתה לפחות 20 גברים, שהיו לבושים בבגדים חסידיים, התגרתה בו בסביבות 4:30 בבוקר, סמוך לפינת שדרת פלאשינג ורחוב ספנסר, בזמן ששב לביתו בפורט גרין. לטובתו של פטרסון, מעיד אוולין קוז, נהג אוטובוס שעבר במקום וסייע לו להשתחרר מן ההתקפה. עדות זו נחשבת כמכרעת היות ופטרסון עצמו היה בגילופין בעת מסירת ההצהרה הראשונית.

על פי דיווחי החדשות דאז, המותקף טופל במרכז הרפואי Woodhull וסבל משבר בארובת העין, רשתית קרועה, וחבלות ופצעים מדממים בשאר חלקי גופו.

קרא עוד:

[postim]

דיוויד פולק, מנהל קשרי ממשל ואבטחה במועצה ליחסי הקהילה היהודית של ניו יורק אמר בזמנו לכלי התקשורת כי "זה אפשרי שהתוקפים היו חסידיים. בכל קהילה יש אנשים טובים ויש אנשים רעים".

ר' דוד משה ניידרמן, נשיא הארגונים היהודים של וויליאמסבורג, הצטרף גם הוא לשורת המגנים את האלימות, ואמר "אנו מסכימים לחלוטין שצריכה להיות אפס סובלנות לפשעי שנאה, משחקי נוקאאוט וכדו'. התנהגות אלימה על ידי כל אדם שהוא, נגד אדם אחר, ואין זה משנה מי הם, מכל סיבה שהיא, חייבת להיפסק לאלתר".

דובר משטרת ניו יורק הגדיר את ההתקפה באופן קרוב לוודאי כ"פשע שנאה" ו​​יחידת פשעי שנאה של המשטרה המקומית חקרה את המקרה. כאמור, אמש נעצרו ארבעה חשודים, וצפויים מעצרים נוספים.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו