א סיסי: אנחנו פותחים את הדלתות שלנו לכולם

נשיא מצרים הנבחר עבד אל פ-אתח א סיסי שזכה ב-96.5& מקולות המצביעים אמר בראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד כי "אין זמן לסכסוכים" • למרות הארכת ימי הבחירות נרשם אחוז הצבעה נמוך ביותר

נשיא מצרים הנבחר עבד אל פ-אתח א סיסי אומר אנחנו יודעים שיש מי שחושש שהמצב במצרים יחזור למה שהיה בעבר, אבל זה לא יקרה. אנחנו הולכים קדימה.

בראיון שהעניק לעיתון הכווייתי אל-ג'רידה הוסיף א סיסי אין זמן לסכסוכים ולמאבקים. אנחנו פותחים את הדלתות שלנו לכולם כדי לקחת חלק בבניית המולדת. אף אחד לא מוקצה. אנחנו נגרום אושר לאזרחים בעבודה ולא במילים

בתום שלושה ימי הצבעה נרשם ניצחון מוחץ לגנרל א- סיסי שהפך לנשיא מצרים.

מהספירה עולה שא-סיסי זכה ב-96.5% מן הקולות לעומת 3% בלבד ליריבו סובחי. המועמד המפסיד מיהר לפרסם הודעת תמיכה בנשיא הנבחר "אני מכריז על תבוסתי ואכבד את בחירת העם המצרי" אמר.

קרא עוד:

[postim]

ראשי משלחת המשקיפים של האו"ם במצרים מתחו ביקורת על ההחלטה להאריך את הבחירות ביום נוסף, ההארכה בוצעה לבקשת אנשי מטהו של א-סיסי שחששו מאחוז ההצבעה הנמוך (44%), אולם היום הנוסף לא תיקן את המגמה ורובם של אזרחי מצרים בחרו שלא להצביע.

עם היוודע התוצאות הסופיות והבדוקות פשטה הבשורה על נצחונו של הגנרל המוערך, המונים יצאו לרחובות והניפו כרזות תמיכה בעודם כורזים לעידוד א-סיסי להנהגת המדינה. כלי התקשורת מדווחים כי ההערצה לה זוכה א-סיסי שווה ברמתה רק לזו שזכה לה נאצר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו