אנטוורפן: היערכות אבטחתית חסרת תקדים לקראת חודש תשרי

מפקד המשטרה הציג את תכניות האבטחה לקראת חודש החגים בפי קרוב למאה מראשי הקהילות היהודיות בעיר • ארגון 'השמירה' המשותף לכלל הקהילות והזרמים ומונהג בפיקוח הלכתי, מסייע להבנת המשטרה באופי הייחודי של הקהילות

ביום רביעי אירגן 'השמירה' – CKJGA ערב הכנה והדרכה עם מנהיגי המשטרה המקומיים בנושא אבטחת החגים הבעל'ט. כל מנהיגי המוסדות והארגונים היהודים באנטוורפן הוזמנו.

בראש השולחן ישבו הרבנים הראשיים לשתי הקהילות, הרב פולק ,איש הקשר של השמירה באנטוורפן ובבריסל וראש משטרת אנטוורפן עם סגניו.

מפכ"ל המשטרה מר מויטרס, פרש את תכנוני המשטרה בפני קרוב למאה המשתתפים, והסביר את הצעדים שהמשטרה נוקטת בכדי להגן על הקהילה, כמו כן הרחיב המפכ"ל אודות שירותי האבטחה והאמצעים השונים התורמים לביטחון הקהלה, כדי שהחגים יעברו, בעז"ה, בשלום וללא אירועים מיוחדים.

הוא גם הודה לקהילה היהודית על תרומתם וציין בגאווה כי שיתוף הפעולה של המשטרה עם ארגון 'השמירה' הוא טוב יותר מאשר אי פעם, המפכ"ל הדגיש כי הידע וההבנה שלהם בחיי הקהילה עוזרים להם להגן עליה.

מר שארלי גוטליב, נשיא השמירה, הזכיר לנוכחים כי 'השמירה' הוא לא ארגון פוליטי, ומייצג את כל הציבור היהודי: דתי וחילוני, ספרדים ואשכנזים.

גאב"ד שומרי הדת הרב ליברמן שליט"א הדגיש את הערכת הקהילה כלפי המשטרה ו'השמירה', דיין מחזיקי הדת הרב פולק שליט"א הזכיר בדבריו את ייחודה של 'השמירה' הפועלת עפ"י התורה וההלכה ועל כן חייבים לציית לה בכל הקשור לשמירה ואבטחה.

לאחר שניתן זמן לשאלות לנציגים, הסתיים הערב עם כיבוד קל לכל המשתתפים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו