הטבח נמשך: 100 הרוגים ביממה האחרונה בסוריה

מרחץ הדמים בסוריה נמשך: האופוזיציה בסוריה דיווחה הערב (מוצ"ש) כי מניין ההרוגים מאש כוחות הביטחון הסורים במהלך היום ברחבי סוריה עומד על כ-100 בני אדם • הצלב האדום: לא מאפשרים לנו לטפל בפצועים

מרחץ הדמים בסוריה נמשך: האופוזיציה בסוריה דיווחה הערב (מוצ"ש) כי מניין ההרוגים מאש כוחות הביטחון הסורים במהלך היום ברחבי סוריה עומד על כ-100 בני אדם.

קרא עוד:

[postim]

לא מאפשרים לפנות פצועים

כזכור, ארגון הצלב האדום ביקש משני הצדדים הנלחמים בסוריה להכריז בכל יום על שעתיים של הפסקת אש בשביל שעובדי הארגון יוכלו לטפל בפצועים הרבים באזורי הלחימה.

ביממה האחרונה הודיע הוועד הבינלאומי של הצלב האדום כי לצערו, לא הצליח להגיע לתוצאות במהלך המשא ומתן שקיים עם הרשויות בסוריה ועם קבוצות אופוזיציה בחומס ולפיכך לא יוכלו כוחות רפואיים בינתיים להיכנס לשכונת באבא עמרו בחומס.

לארגון הותר אמש לפנות נשים וילדים שנפצעו בשכונה המופגזת אולם בניגוד לציפיות, המשך הפינוי לא אושר על ידי המשטר בסוריה.

"ועידת ידידי סוריה – אויביו של העם הסורי"

בתוך כך, תקף הערב שר ההסברה הסורי, מחמוד עדנאן, את ועידת "ידידי סוריה" שנערכה אתמול בטוניסיה בהשתתפות נציגים מ-70 מדינות וארגונים. לדבריו, מי שהשתתפו בוועידה היו "ידידיה של וושינגטון ואויביו של העם הסורי". עוד אמר כי ברור כי אותן מדינות רוצות "להיות שותפות של טרוריסטים" והוכחה לכך היא דבריו של שר החוץ הסעודי, סעוד אל-פייסל, לפיו יש לחמש את המורדים הסורים.

גם סגנית נשיא סוריה, נג'אח אל-עטאר, תקפה הערב את מי שמנסים להתערב בענייניה של ארצה ובפגישה עם עיתונאים הודים אמרה כי סוריה עומדת בפני "מזימה גדולה" שמקורותיה בוושינגטון ובבירות מערביות אחרות. "לסוריה יש צבא חזק ועם חזק, והיא מסוגלת להגן על האינטרסים שלה. לא מפחידים אותנו האיומים המדיניים והכלכליים. כנופיות החמושים לא יצליחו למרות התמיכה הכספית והנשק שהם מקבלים. סוריה תנצח, ואויביה יובסו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו