אינדונזיה: חשש לחייהם של 54 נוסעים שמטוסם התרסק על צלע הר

תושבי הכפר אוקבפה טוענים כי ראו את המטוס מתרסק אל צלע ההר במחוז פפואה • הקשר עם המטוס נותק 9 דקות לפני מועד נחיתתו וקיים חשש לחייהם של 54 נוסעים ואנשי צוות

חשש לחיים של 54 נוסעי טיסה 267 של חברת התעופה האינדונזית 'טריגאנה-אייר' לאחר שהקשר עימם נותק לפני מספר שעות והתקבלו דיווחים על התרסקות המטוס בצלע הר במחוז פפואה.

מסלול הטיסה הפנימית תוכנן להימשך 45 דקות ונוסעיו חפצו להגיע מג'יפורה לאוקסיביל. כעבור 33 דקות מההמראה, נותק הקשר עם הטייס ורשויות התעופה החלו בחיפוש אחר עקבות שיובילו למטוס הנעלם. תושבי הכפר אוקבפה דיווחו כי שרידי המטוס שהתרסק נמצאים בסמוך לכפרם, וצוות חילוץ יצא רגלית לאזור על מנת לוודא את משמעות הממצאים. על הסיפון היו 49 נוסעים, ביניהם חמישה תינוקות, וחמישה אנשי צוות. טרם נשללה האפשרות לקיומם של ניצולים היות והחיפושים אחריהם הופסקו בשל רדת החשיכה.

קרא עוד:
[postim]

הטיסה הפנימית של חברת טריגאנה המריאה מנמל התעופה סנטיני שבג'יפורה בשעה 02:22 (מקומי) והייתה אמורה לנחות באוקסיביל בשעה 3:16 אחה"צ, אך בסביבות השעה 2:55 אבד הקשר עם המטוסים לאחר שהדיווח האחרון שנמסר היה על כוונת הטייס לרדת לגובה נמוך. ברשויות התעופה באינדונזיה אומרים כי לא נקלטה קריאת מצוקה מהמטוס ומעריכים בשל כך כי תנאי מזג אוויר סוערים שדווחו באזור, הם שגרמו להתרסקות המטוס.

זמן קצר לאחר ההתרסקות, סוכנות החילוץ וההצלה הלאומית החלה בפריסת מטוסי חיפוש כדי למצוא את המטוס הנעדר. החיפוש הושעה בשל מזג אוויר ערפילי וגשום שהקשה על הטיסה וגרע מתנאי הראות, והוא אמור להתחדש מן האוויר מחר עם זריחת השמש.

דיווחים לא רשמיים מתושבים מקומיים קובעים כי המטוס התרסק לתוך צלע ההר במחוז אוקבפה שבמחוז פפואה וכי הסיכוי למציאת ניצולים- נמוך.

אילוסטרציה: YSSYguy at English Wikipedia

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו