צרפת הגבירה תקיפותיה נגד דאעש; 'שארל דה גול' בדרכה לסוריה

נושאת המטוסים הצרפתית תשלש את כוח התקיפה האווירי שיעמוד על 38 מטוסי קרב • בהפצצות חיל האוויר הצרפתי, הושמדו הלילה עמדות פיקוד ומרכזי אימונים של המדינה האיסלאמית • "נמשיך את ההפצצות בשבועות הקרובים, לא תהיה הפוגה ולא הפסקת אש", הבטיח הנשיא מול דרישת המדינה האיסלאמית כי על צרפת לחדול מתקיפותיה

נושאת המטוסים הצרפתית שינתה פניה בעקבות אירועי הטרור בפריז והיא מפליגה בשעות אלו אל מזרח הים התיכון, משם יצאו מטוסי התקיפה למשימות מלחמה נגד דאעש בסוריה.

מטוסי חיל האוויר הצרפתי המשיכו הלילה בהפצצות על יעדי טרור של המדינה האיסלאמית. גורמים בצבא צרפת דיווחו כי בתקיפות הלילה הושמדו עמדות פיקוד ומרכזי אימונים של דאעש. הפשיטה על מוקדי הטרור בוצעה על ידי עשרה מטוסים, 6 מטוסי מיראז' ו-4 מטוסי ראפאל אשר המריאו מבסיסיהם בירדן ובאיחוד האמירויות והטילו 16 פצצות מונחות לעבר מפקדת ארגון הטרור ושטח אימונים.

700 חיילים גוייסו למשימות סיוע לחיל האוויר העיראקי במלחמתו נגד דאעש, בנוסף ל-12 מטוסים הפעילים כבר כיום מעל שטחי המדינה האיסלאמית. בואה של נושאת המטוסים לאזור ישלש את כוחה הצבאי של צרפת באזור, כך אמר הנשיא הולנד בנאומו ההיסטורי בפני שני הפרלמנטים בצרפת.

קרא עוד:
[postim]

נושאת המטוסים הצרפתית שהיתה בדרכה למפרץ הפרסי והוסבה למשימתה בסוריה, מפליגה עתה עם 26 מטוסים שיתגברו את הלוחמים בארגון הטרור הרצחני. 18 מטוסי ראפאל ו-8 מטוסי אטנדארד יגדילו משמעותית את יכולתו המבצעית של חיל האוויר הצרפתי תוך קיצור זמני הטיסה הארוכים הנדרשים כיום.

"אנו נמשיך את ההפצצות בשבועות הקרובים, לא תהיה הפוגה ולא הפסקת אש", הבטיח הנשיא הולנד בפני חברי הפרלמנט בצרפת, "צרפת נמצאת במלחמה אל מול הטרור הג'יהאדיסטי המאיים על העולם כולו", אמר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד , לא הבנתי , איפה הבג"ץ הצרפתי בכל הסיפור הזה , איך הם לא מרסנים את ממשלת צרפת שמעיזה לפגוע ….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו