פאניקה במינכן: מצוד אחר 5-7 מחבלי דאעש שמתכוונים לפגע בעיר

"ישנן התרעות חמורות שמתוכננת מתקפת טרור במינכן. האיום נלקח מאוד ברצינות", נמסר מהמשטרה המקומית • כוננות שיא בכל רחבי העולם המערבי בשל חגיגות כניסת שנת 2016: בבריסל ובניו יורק נעצרו חשודים בתכנון מתקפות טרור

במינכן שבגרמניה נסגרו אמש תחנת הרכבת המרכזית בעיר ותחנת רכבת נוספת, בשל חשש מאיום טרור בטווח המידי. המשטרה הורתה לאזרחים לפקוח עין, להימנע מהתקהלויות ולהתרחק ממקומות הומי אדם.

"ישנן התרעות חמורות שמתוכננת מתקפת טרור במינכן. האיום נלקח מאוד ברצינות", נמסר בהודעה רשמית מטעם המשטרה המקומית. במשרד הפנים של בוואריה (המדינה הגרמנית שמינכן היא בירתה), הוסיפו כי האזהרה הועברה על ידי "גורמי מודיעים ידידותיים".

התקשורת הגרמנית חשפה אט-אט פרטים נוספים על איום הטרור האמור. על פי הדיווחים, שירות הביון הצרפתי העביר למקבילו הגרמני התרעה ממוקדת על חוליה בת חמישה עד שבעה טרוריסטים של ארגון דאעש, שהתכוונו לבצע פיגועי התאבדות במהלך חגיגות כניסת שנת 2016, שהחלו אמש.

קרא עוד:
[postim]

מתקפות הטרור של דאעש בפריז ובסן ברנרדינו, גרמו לרשויות הביטחון במדינות המערב להעלות לשיא את הכוננות לקראת השנה האזרחית החדשה. בבריסל בוטל אירוע הזיקוקים המרכזי ונעצרו 5 מהגרים החשודים בתכנון פיגוע טרור. בניו יורק עצר ה-FBI אדם שתכנן פיגוע במסעדה בעיר רוצ'סטר.

בערים הגדולות בצרפת נפרסו כ-100,000 אנשי כוחות הביטחון, כדי לאבטח את האירועים – מה שלא מנע מהמשטרה להורות על ביטול החגיגה המרכזית בפריז. שר הפנים, ברנאר קזנב, הבהיר כי "אין איום ממשי וישיר על פריז, אך כל הבירות באירופה נתונות לאיום כללי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו