למה נערכה מסיבת העיתונאים בכלא? ואיך זה קשור לפסח?

הבוקר (ה') נערכה מסיבת עיתונאים בכלא הוותיק ביותר ברוסיה - על מה ולמה? • כנסו

הבוקר (ה') נערכה מסיבת עיתונאים בתוככי כלא 'בוטירסקי' במרכז מוסקבה, לקראת עריכת סדר פסח היסטורי בליל חג הפסח הבא עלינו לטובה, עם האסירים היהודים השוהים בכלא זה.

מסיבת העיתונאים יוצאת הדופן, נערכה בבית הכנסת הפועל בתוככי הכלא, שנפתח לפני כשנה וחצי על ידי רבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר שליט"א, כאשר מני אז, נפתחו עוד שבעה בתי כנסת נוספים בבתי כלא שונים ברוסיה.

קרא עוד:

[postim]

למעלה מעשרים עיתונאים הגיעו אל הכלא הוותיק, ושמעו דברים מפי רב צבא רוסיה הרב אהרן גורביץ שליט"א, שאחראי גם על הפעילות היהודית בשב"ס הרוסי, וכן מפי מפקדי הכלא, המסייעים לקהילה היהודית בפעילות הענפה במשך כל השנה עם האסירים.

הרב גורביץ הציג בפני העיתונאים מצות, מיץ ענבים, הגדה של פסח והסביר בהרחבה על משמעות החג ועל הפעילות היהודית במשך כל השנה עם האסירים ובני משפחתם.

העיתונאים שמעו על סדר ליל הפסח שייערך בליל חג הפסח עם האסירים, כאשר אחד משלוחי חב"ד במוסקבה ינהל עבורם את הסדר, ככל משפטיו וחוקותיו.

לקראת חג הפסח, נשלחו למעלה מחצי טון מצות לאסירים יהודים, בכל בתי הכלא הפזורים ברוסיה, יחד עם ספרי הגדה של פסח וחוברת הסבר מהודרת, שיצאה לאור ע"י "איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה".

צפו בתמונות ממסיבת העיתונאים הלא-שגרתית

מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (1) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (2) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (3) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (4) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (5) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (6) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (7) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (8) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (9) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (10) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (11) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (12) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (13) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (14) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (15) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (16) מסיבת עיתונאים בכלא ברוסיה (17)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הגלריות שלכם מדהימות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו