טראמפ לא עוצר: ניצחון מוחץ ושלישי ברציפות בפריימריז של הרפובליקנים

"גם אם יחברו את התמיכה של כל המועמדים מולי, גם אז אנצח", התרברב טראמפ עם פרסום המדגמים • יקיר ממסד המפלגה, הסנאטור מרקו רוביו, השיג תוצאה טובה יחסית והגיע למקום השני, אך בהפרש עצום מהמנצח שגרף כמעט מחצית מהקולות

בנבאדה, המדינה הרביעית בה נערכות הבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקניתלנשיאות ארצות הברית, הביס הלילה שוב המיליארדר דונלד טראמפ את כל מתחריו, בניצחון מוחץ בהרבה ממה שהשיג בניו המפשייר ובקרוליינה הדרומית.

מספירה חלקית של התוצאות עולה כי טראמפ גרף בין 45%-50% מקולות המצביעים. למקום השני הגיע הסנאטור מפלורידה מרקו רוביו עם כ-23.5% ולאחריו הסנאטור מטקסס טד קרוז, שזכה בכ-20%. מנתח המוח הפרופסור בן קרסון ומושל אוהיו ג'ון קייסיק, השיגו אחוזי תמיכה חד-ספרתיים.

"גם אם יחברו את התמיכה של כל המועמדים מולי, גם אז אנצח", התרברב טראמפ עם פרסום המדגמים. "נחגוג הרבה זמן הלילה. לפני כמה חודשים לא חשבנו שננצח, בקרוב המדינה שלנו תנצח בלי סוף", אמר, בכוונו לעת בה יהיה נשיא ו"ישיב את אמריקה להיות גדולה וחזקה", כסיסמת הבחירות שלו.

קרא עוד:
[postim]

מבחנו הגדול של הממסד הרפובליקני, החושש מאוד מתרחיש בו טראמפ יהיה מועמד המפלגה לנשיאות ומעוניין להביס אותו בכל מחיר, יהיה ביום שלישי הבא – ה'סופר טיוזדיי', בו ייערכו הבחירות המקדימות ב-13 מדינות בו זמנית. אם כפי שהסקרים חוזים, איל ההון הססגוני ישחזר את ניצחונותיו הקודמים, נראה כי דרכו לזכות במועמדות, סלולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו