ירדן: חוסלו שבעה מחבלי דאעש חמושים בחגורות נפץ

כוחות הביטחון בירדן קיימו מבצע רחב היקף למעצר טרוריסטים בצפון המדינה • שבעה חמושים חגורים בחגורות נפץ חוסלו ועשרות מבוקשים אחרים נעצרו • חשש בממלכה מחדירת ארגוני הטרור

כוחות הביטחון של ירדן קיימו מבצע רחב היקף ללכידת פעילים בארגוני טרור אסלאמיים הפעילים בצפון המדינה, בעיר אירביד הסמוכה לגבול עם סוריה.

מדובר באזרחי ירדן הפעילים בארגון המדינה האסלאמית – דאעש. דובר הממשלה בירדן מסר כי במבצע נהרגו שבעה מבוקשים שהיו חגורים חגורות נפץ וירו לעבר כוחות הביטחון, ועוד עשרות אחרים נעצרו.

קרא עוד:
[postim]

כלי תקשורת בלבנון דיווחו כי בעקבות מעקב אחר חוליית טרור של ארגון המדינה האיסלאמית, שתכננה פיגוע נגד אזרחים ואנשי צבא במדינה, נמצא כי הם מסתתרים במבנה מגורים בצפון אירביד.

מלבד שבעת המבוקשים שנהרגו במהלך המבצע, נהרגו גם שוטר, חמישה מאנשי כוחות הביטחון ושני אזרחים עוברי אורח, במהלך חילופי היריות בין הצדדים, שלפי עידי ראיה שצוטטו בתקשורת המקומית – נמשכו עד לשעות הבוקר.

יצוין כי מאז התרחבות מלחמת האזרחים בסוריה, הגבירו במדינה את הביקורת במעברי הגבול שלה מחשש לחדירת גורמים המזוהים על ארגוני הטרור לשטח הממלכה. המבוקשים שנעצרו או נהרגו הלילה היו כולם אזרחי ירדן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו