רומני: טראמפ מזויף, חושב שהאמריקאים פראיירים

המועמד הרפובליקני שהפסיד בבחירות הקודמות תוקף בחריפות את המתמודד המוביל לראשות המפלגה • טראמפ בתגובה: רומני הוא מועמד כושל • האם מיט רומני יצטרף למירוץ הרפובליקני?

האם מיט רומני צפוי להצטרף למירוץ על ראשות המפלגה הרפובליקנית? היום תקף המועמד שהפסיד את הבחירות לנשיאות ב-2012 את דונלד טראמפ.

רומני כינה אותו "מזויף" והמליץ לבוחרי המפלגה להתרחק ממנו. בכך הוא מגביר את המאבק של הממסד הרפובליקני נגד טראמפ. "ההבטחות שלו חסרות ערך כמו תואר מאוניברסיטת טראמפ", עקץ רומני.

קרא עוד:
[postim]

"מדיניות הפנים שלו תוביל למיתון. מדיניות החוץ שלו תהפוך את אמריקה ואת העולם לפחות בטוחים. אין לו את המזג ושיקול הדעת להיות נשיא. והאיכויות האישיות שלו משמעותן שאמריקה תחדל להיות עיר זורחת על הגבעה", אמר.

טראמפ לא נשאר חייב והגיב: "המועמד הכושל מיט רומני, שניהל את אחד המרוצים הגרועים ביותר בתולדות הנשיאות, עובד עם הממסד לקבור ניצחון גדול! – הבאתי מיליוני אנשים למפלגה הרפובליקנית בזמן שהדמוקרטים נופלים. הממסד רוצה להרוג את התנועה".

"אני היחיד שיכול להביס את הילרי קלינטון. אני לא מיט רומני, שלא יודע איך לנצח. הילרי לא רוצה להתעסק עם שום טראמפ", כתב טראמפ. "מדוע מיט רומני 'התחנן' לתמיכה שלי לפני ארבע שנים?"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו