טראמפ מאיים על הממסד הרפובליקני: "אתמודד עצמאית, מיליונים יבואו אתי"

הוא טען כי היחס של הנהגת מפלגתו כלפיו "אינו הוגן", בעקבות התגברות המאמצים לבלום את מועמדותו • התמודדות עצמאית של המיליארדר הניו-יורקי תוביל בהכרח לפיצול קולות הימין האמריקני ותגרום לניצחון בטוח של הדמוקרטים

עם התגברות מאמציה של הנהגת המפלגה הרפובליקנית לבלום את מועמדותו של דונלד טראמפ לנשיאות מטעמה, מאיים המועמד המוביל כי אם יכשילו אותו, הוא עשוי להתמודד עצמאית לנשיאות.

"אני רואה מודעה אחרי מודעה אחרי מודעה שהממסד מפרסם נגדי וזה באמת לא הוגן", אמר בראיון לרשת MSNBC. "אם אני אעזוב – ואני יכול לעשות את זה – יצטרפו אלי מיליוני אנשים, כולם יבואו אתי". טראמפ התלונן כי "לא מתייחסים אליו כראוי" וטען כי הביא למפלגה מספר גדול של מצביעים חדשים.

התמודדות עצמאית של המיליארדר הניו-יורקי תוביל בהכרח לפיצול קולות הימין האמריקני ותגרום לניצחון בטוח של מועמד או מועמדת המפלגה הדמוקרטית – שתהיה ככל הנראה מזכירת המדינה לשעבר הילארי קלינטון.

קרא עוד:

[postim]

דבריו של טראמפ באים בעקבות ההחלטה בצמרת המפלגה 'להסיר את הכפפות' במאבק נגדו ולהשתמש בכל דבר שיוכל להביא להדחתו מההובלה במרוץ לבית הלבן. בין היתר, היום כינס מיט רומני, מי שהיה מועמד המפלגה לנשיאות בשנת 2012, מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה הזהיר מפני האפשרות שטראמפ יהיה נשיא ארצות הברית.

“מדיניות הפנים שלו תוביל למיתון. מדיניות החוץ שלו תהפוך את אמריקה ואת העולם לפחות בטוחים. אין לו את המזג ושיקול הדעת להיות נשיא. והאיכויות האישיות שלו משמעותן שאמריקה תחדל להיות עיר זורחת על הגבעה”, אמר רומני, אשר למרות תבוסתו לפני 3 שנים, עדיין נחשב לדמות בעלת משקל ציבורי משמעותי, שביכולתה להטות את דעתם של מצביעים מתלבטים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו