חסיד בעלזא נפצע באורח קל בפיגוע בשדה התעופה בבריסל

אברך חרדי חסיד בעלזא שהיה בדרכו משמחה משפחתית בבלגיה חזרה לישראל, נפצע באורח קל מרסיס שחדר לרגלו כתוצאה מהפיגוע בשדה התעופה בבריסל • בני המשפחה בדרכם חזרה לאנטוורפן

בין הנפגעים בפיגועים היום בבריסל, גם יהודי חרדי המשתייך לחסידות בעלזא שהיה בעת הפיגוע בשדה התעופה בבריסל בדרכו חזרה לישראל לאחר ששהה בבלגיה לרגל שמחה משפחתית.

האברך נפצע באורח קל כתוצאה מרסיס שחדר לרגלו. נהג נשלח לשדה התעופה על מנת לאסוף את בני משפחתו חזרה לאנטוורפן. בני המשפחה מדווחים כי מצבם טוב. הנהג סיפר כי ראה את הפיצוץ ובחסדי שמיים אין נפגעים קשים יותר כפי הידוע עד כה.

קרא עוד:
[postim]

ישראל ירט, חרדי מישראל ששהה בשדה התעופה בבריסל סיפר: “יש פה בלאגן גדול, מעבירים אותנו ממקום למקום. כשהתרחש הפיצוץ הייתי בבית הכנסת, התפללתי שחרית, והרגשתי את הפיצוץ ואז היה עוד פיצוץ. הפיצוץ היה בכניסה לדלפקי ‘אמריקן איירליינס’ לפני הבידוק הביטחוני. יש פה חב”דניקים וגם כמה וכמה ישראלים”.

יעקב ישראלי ארז, מתנדב איחוד הצלה שהיה בשדה בזמן הפיגוע, סיפר: "חזרתי מניו יורק עם טיסת קונקשן לישראל. הלכתי לבית הכנסת ובאמצע התפילה היה פיצוץ. המחשבה הראשונה היא לרוץ לבדוק איפה זה ולעזור לאנשים. יש פה אירופאים מנומסים, כולם עומדים בחוץ, חלקם מעשנים, חלקם מחכים. יש פה דממה מוחלטת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו