אנטישמי אמריקאי: לאפשר לטראמפ לפתור את הבעיה היהודית

הניאו נאצי דייויק דיוק, מתומכיו הנלהבים של דונלד טראמפ אמר כי "יהודי ארה"ב הם בעיה - מכשילים את טראמפ; יש להיפטר מהם". דבריו באו בעקבות סקר שמרבית יהודי ארה"ב מתנגדים למועמד הרפובליקני

סקר שפורסם בארצות הברית מגלה כי למעלה משבעים אחוז מהיהודים מתנגדים לדונלד טראמפ ולא יצביעו עבורו בבחירות הקרובות שייערכו על משרת נשיא ארה"ב.

הדברים הביאו את האנטישמי דייוויד דיוק, אחד מתומכיו הנלהבים ביותר של דונאלד טראמפ בקהיליה הגזענית והניאו-נאצית בארה"ב לצאת בקמפיין שנאה חדש נגד יהודי המדינה.

"הגיע הזמן לנקוב בשם האויב שמנצח על חורבננו: אם לא ניפטר מהיהודים, לא תהיה שום תקווה לעמנו", הכריז דיוק. "זה אינו התפקיד של טראמפ. זה תפקידנו לתת לטראמפ את המרחב לעשות זאת, בסופו של דבר".

טראמפ

לדבריו, היהודים "שולטים" במדיה, בעולם האקדמי ובעולם הפוליטי. "אני חושב שאנו צריכים להתחיל לפעול בכיוון הזה במלוא הקיטור. אני לא אומר שטראמפ צריך לעשות זאת, אך אנו חייבים לפעול וזו הדרך היחידה שבה נוכל להניע אנשים כמו טראמפ לעשות את הדברים שאנו צריכים לעשות".

דיוק, לשעבר בכיר בקו-קלאקס-קלן, הכריז: "החוצפה היהודית אינה יודעת גבולות. אני חושב שהקיצונים היהודיים האלה עשו שגיאה נוראה בחישוביהם מפני שכל מה שהם יפיקו מהשתתפותם בתנועה 'לעולם לא טראמפ' הוא חשיפת עמדותיהם הזרות, האנטי-אמריקאיות, שמנוגדות לעמדות הרוב האמריקאי".

"היהודים רק יגבירו את מודעות האמריקאים לכך שהניאו-שמרנים הם הבעיה, שאותם יהודים ששולטים בארצנו הם הבעיה האמיתית, שהם הסיבה לכך שאמריקה איבדה את גדולתה", אמר דיוק.

טראמפ

יודגש כי בעבר, לאחר שדיוק הביע תמיכה במועמדותו של טראמפ, אמר המתמודד הרפובליקני כי הוא מסתייג ממנו לחלוטין. כן יצויין כי בניגוד למרבית היהודים הנחשבים באופן מסורתי למצביעי המפלגה הדמוקרטית, איל ההון שלדון אדלסון ועוד אילי הון יהודיים, דווקא הודיעו על תמיכה כספית במועמדותו של טראמפ לנשיאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו