אובאמה: "טראמפ איננו כשיר לכהן כנשיא ארה"ב"

לראשונה במערכת הבחירות הסוערת בארה"ב, מתגייס הנשיא לטובת מועמדת המפלגה הגב' קלינטון, כשהוא הודף את דברי הביקורת שהשמיע נגדה מועמד המפלגה היריבה דונאלד טראמפ

לאחר שורת התבטאויות שנויות במחלוקת שיוחסו למועמד הרפובליקני לנשיאות דונאלד טראמפ והתקפותיו נגד יריבתו המועמדת הילארי קלינטון, יוצא היום הנשיא אובאמה למתקפה חסרת תקדים נגד מועמד המפלגה היריבה.

בנאום שנשא במהלך היום הנשיא אובאמה, פנה אובאמה לראשי המפלגה הרפובליקנית והתייחס לדברי הביקורת שהושמעו נגד טראמפ מתוך המפלגה ותהה: "מדוע אתם מביעים בו עדיין תמיכה", "הוא איננו כשיר לכהן כנשיא", והוסיף "יש נקודה שבה אתה אומר, 'מספיק'".

אובאמה התייחס לדבריו של טראמפ נגד משפחה ששכלה את בנה בלחימה בעיראק, לאחר שאבי המשפחה הנחשב לתומך רפובליקני ותיק, בחר להעביר את תמיכתו לקלינטון ואף נשא דברים במהלך הוועידה הדמוקרטית, מהלך שהרגיז מאוד את טראמפ שבחר לבטא את זעמו בהשמעת דברי לעג כלפי אותה משפחה תוך שהוא מתייחס לעובדה כי מדובר במשפחה מוסלמית.

בסקרים שפורסמו בימים האחרונים נראה כי קלינטון פותחת פער משמעותי מול טראמפ, כאשר לפי סקר שמפרסם ה-cnn קלינטון זוכה ל-52% תמיכה לעומת 43% לטראמפ. בסקר של רשת nbc לקלינטון יתרון של 8% על פני טראמפ ואילו בסקר של ה- cbs הפער לטובת קלינטון עומד על 6% בלבד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא, כי אובמה כשיר, חחחחחח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו