טראמפ מצמצם את הפער בסקרים • "רוב החומר נגד קלינטון טרם פורסם"

ניוט גינגריץ', מבכירי המפלגה הרפובליקנית, חושף כי עיקר המידע המפליל על הילארי קלינטון יפורסם רק בסמוך לבחירות • במקביל הורה שופט פדרלי לקלינטון להשיב בכתב על שאלות בפרשת האימיילים • אפקט ההתנצלות? טראמפ מתחיל לצמצם נזקים בסקרים

בעוד מעמדה של המועמדת הדמוקרטית נראה איתן בסקרי דעת הקהל ,כשלאורך השבועות האחרונים היא ממשיכה לשמור על פער ניכר מול יריבה הרפובליקני, חרף פרשיות השחיתות הנקשרות בשמה ורמת אמינותה הירוד בעיני האזרח. כעת נראה כי נצחונה רחוק מלהיות מונח בכיס וכי כלל אינו ברור שהוא מובטח.

רק בסוף השבוע חשף ה-ABC, כי בית המשפט קבע כי על קלינטון יהיה להשיב לשאלות שיוצגו בפניה בנושא פרשת האימיילים בכתב ובתוך 30 יום מרגע קבלת השאלות, במקביל דחה שופט פדרלי את בקשת עורכי דינה כי יתאפשר לה להשיב עליהן בעל פה ותחת שבועה.

כעת חושף דובר בית הנבחרים לשעבר ומי שהתמודד מטעם המפלגה הרפובליקנית על המועמדות לנשיאות ניוט גינגריץ', כי המידע על השחיתויות של המועמדת קלינטון כפי שפורסמו עד כה בכלי התקשורת הינם כ-10% בלבד בכלל החומר שעומד כנגדה.

בראיון לאחת התוכניות הפופולאריות ששודרו בארה"ב אמר הלילה גינגריץ' "ישבתי אתמול שעתיים עם ראשי ה-RNC ונחשפתי לחומרים שיש להם על הסקנדליות והשחיתיות של הקלינטונים, ושהם מתכוונים לפרסם בספטמבר, ואני יכול להגיד לך שמה שהתפרסם עד היום זה רק 10% מהחומר שיש להם, וכשהם יפרסמו את הכל קלינטון הולכת לטבוע פוליטית"

כפי שציינו לעיל, מעמדה של הגב' קלינטון בסך הכל יציב וממשיכה לשמור על פער ניכר מול טראמפ אולם יש לזכור כי פרק הזמן העומד לרשות המועמדים עד לבחירות עדיין משמעותי וגורלי עבור כל אחד מהמועמדים, כאשר בנוסף יש לשים לב לעובדה כי טראמפ מגבש מחדש את צוות הקמפיין שלו כאשר כבר בסוף השבוע הצביעו חלק מסקרי דעת הקהל על צמצום הפער ביו המועמדים.

אם לא די בזה, בסקר כללי שפורסם אתמול בארצות הברית, מובילה קלינטון על טראמפ ב-4% בלבד, זאת לאחר שהפער ביניהם נסק למימדים דו ספרתיים.

                                 לסיקור נרחב ממערכת הבחירות בארצות הברית לחצו כאן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו