פצצה גרעינית? פטריית העשן שהבהילה את תושבי סיביר

תושבים מבוהלים בעיר קמרובו שבסיביר פרסמו בימים האחרונים תמונה של דבר שנראה כפטריית עשן שנוצרה כתוצאה מפצצת אטום • צפו בסרטון ותגלו: מה זה היה באמת?

מכירים את תמונת פטריית העשן שנוצרה כתוצאה מזריקת פצצת האטום על ידי צבא ארה"ב לעבר הירושמה ביפן? כיצד הייתם מרגישים לו הייתם רואים פטרייה דומה מעל הבית שלכם?

תושבי העיר קמרובו שבסיביר, נבהלו יום אחד לאחר שפטריית עשן עצומה בגודלה הופיעה בשמי העיר, והציפו את מוקדי החירום בדיווחים מבוהלים על כך שמדובר במתקפה גרעינית מעל עירם.

הפטרייה המדוברת מעל העיר נראתה גם למרחק של קילומטרים רבים, וגם אלו שלא סברו כי אכן מדובר בפצצה גרעינית, העלו גם את האפשרות שמדובר בפיצוץ שאירע במכרות הפחם הסמוכים לעיר.

dlksdjsdjkkjidusf89sdf8034sdu_c

רק כעבור זמן מה התברר שמדובר בסף הכל בענן תמים בשמיים שיצר את הצורה מחשידה. על פי מטאורולוגים מקומיים, הענן הייחודי הזה מופיע בשמיים בעיקר לאחר סופות רעמים סוערות.

על פי פזם, ענן פטרייה מזוהה בעיקר עם פיצוצים גרעיניים, אך הוא יכול למעשה להיווצר בכל פיצוץ גדול. הטמפרטורה הגבוהה שנוצרת בפיצוץ גורמת לכך שחלקיקי גז יהיו בעלי צפיפות נמוכה והוא נעשה קל מאוד, ועל כן הוא עולה למעלה ויוצר מערבולת זרמי אוויר שיוצרת את צורת ראש הפטרייה. את רגל הפטרייה יוצרים חלקיקי פסולת ועשן שנשאבים מלמטה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

JDN מפדחים לאחרונה, שוב סירטון שלא עובד…
לא חבל?….

משה

לך תאמין לרוסים אולי זה כן ניסוי טיל

הרוסים האלה אי אפשר בחיים להאמין להם הם תמיד ישקרו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו