צפו: מחשש למתנקש, טראמפ הורד מהבמה במהלך כנס בחירות

במהלך נאומו של המועמד הרפובליקני, נשמעו מהקהל קריאות 'אקדח, אקדח' - אנשי השירות החשאי זינקו לעבר הבמה והבריחו את המועמד • סקר ABC מעניק יתרון של 5% לקלינטון על פני יריבה הרפובליקני

דרמה התחוללה הלילה במדינת נבדה שבארה"ב במהלך כנס בחירות של המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ, כאשר תוך כדי נאומו עלו המאבטחים לבמה, סוככו עליו בגופם ושלפו אותו החוצה, כאשר דקות ארוכות אחר כך, חזר המועמד לקדמת הבמה כשהוא שליו ורגוע תוך שהוא מצהיר, "אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל עבורנו. אני רוצה להודות לשירות החשאי. האנשים האלה נהדרים".

בהודעת השירות החשאי נמסר על אירוע שהוגדר כ'ביטחוני' במהלך עצרת בחירות של טראמפ בעיר רינו במדינת נבאדה, "בסמוך לבמה צעק אדם בלתי מזוהה את המילה 'אקדח'. סוכני השירות החשאי ושוטרי משטרת רינו ניגשו ישר לעניין וביצעו חיפוש ייסודי, אך לא נמצא שום כלי נשק", נאמר בהודעת השירות.

הדרמה התרחשה כאשר טראמפ היה בעיצומו של הנאום, הוא עצר לפתע את דבריו והתרכז במבטו לכיוון הקהל. כעבור מספר שניות זינקו מספר סוכנים של השירות החשאי לעבר הבמה אחזו בו והורידו אותו, במקביל עטו אנשי הביטחון על אחד מהיושבים בקהל הפילו אותו ארצה, אזקו את ידיו והובילו אותו אל מחוץ לאולם.

עדי ראיה שנכחו במקום סיפרו לכלי התקשורת כי הבחינו בקטטה בסמוך לבמה עליו עמד טראמפ ונשא את דבריו, אחרים טענו כי ראו אדם אוחז בידיו אקדח, אך עדיין מהמשטרה המקומית נמסר כי ברשות האדם שנעצר לא נמצא נשק.

כעבור זמן מה חזר טראמפ חזר לקדמת הבמה והמשיך בדבריו תוך שהוא אומר: "אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל עבורנו. אני רוצה להודות לשירות החשאי. האנשים האלה נהדרים".

מיד עם סיום האירוע פירסם טראמפ הודעה נוספת בה ביקש להביע את הערכתו לרשויות הביטחון במדינה: "אני רוצה להודות לשירות החשאי ולרשויות החוק ברינו על תגובתם המהירה והמקצועית. אני גם רוצה להודות לאלפי הנוכחים על תמיכתם. שום דבר לא יעצור אותנו, ונשיב את אמריקה לגדולתה".

כלי התקשורת חלוקים לגבי טיבו של אותו אדם שנעצר, חלקם דיווחו כי מדובר בפעיל מוכר וידוע כתומך נלהב של קלינטון כאשר שמו עלה בהקשרים שונים גם במסמכי וויקיליקס, כלי תקשורת אחרים דיווחו כי בכלל מדובר ברפובליקני המתנגד לטראמפ.

במקביל, סקר של רשת ABC האמריקנית שפורסם הלילה מגלה כי קלינטון מובילה ב-5% על פני יריבה הרפובליקני דונלד טראמפ. לפי הסקר, המועמדת הדמוקרטית זוכה ל-48% תמיכה, לעומת טראמפ שזוכה ל-43% תמיכה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טראמפ ינצח את כול הסקרים כמו שנתניה ניצח וכמו שבריטניה ניצחה את כול הסקרים והזבה את איחוד ארופי

מסכן. הפנסים של הבמה מסנוורים אותו, והוא צריך לסוכך בידיים על עיניו בכדי להביט לעבר הקהל…

הוא לא באמת מסתכל על הקהל. הכל פוזות! עובדה שהצל לא על העיניים תשימו לב…

זה נראה מבויים. הוא לא נראה מופתע במיוחד כשבאים לקחת אותו המאבטחים.
זה נראה שהוא התכונן לזה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו