טראמפ: "ה- CIA טענו גם שלסדאם חוסיין נשק להשמדה המונית"

בכך מבקש טראמפ להטיל ספק בהערכת המודיעין של סוכנות הביון המרכזית, הטוענת לראיות חותכות על התערבות רוסיה בהליך הבחירות • "אני יודע דברים שאנשים אחרים אינם יודעים - בימים הקרובים אחשוף מידע חדש", הבטיח הנשיא הנבחר

נשיאה הנבחר של ארה"ב טראמפ, התייחס היום בשיחה עם עיתונאים באתר הנופש שבבעלותו בפלורידה, למתיחות בין ארה"ב בהנהגת אובמה לבין רוסיה, על רקע האשמות הממשל כי רוסיה התערבה בהליך הבחירות התקין במדינה והביאה להטיה של תוצאות הבחירות.

טראמפ ציין כי מבין כלל גופי המודיעין הפועלים בארצות הברית, הרי ש- CIA הינו הגוף היחיד הטוען כי רוסיה אכן עמדה מאחורי גל הפריצות למחשבי המפלגה הדמוקרטית.

טראמפ הבהיר כי מדובר ב"האשמה די חמורה", ובחר לעקוץ בדרכו האופיינית את ה-CIA כשהזכיר כי היה זה הסי.איי.איי שטען שבידיו הוכחות כי סדאם חוסיין מחזיק בידו נשק להשמדה המונית, הם אלו שבעצם הכשירו בכך את הקרקע לפלישה אמריקנית לעיראק: "זה היה אסון, והם טעו", ציין טראמפ.

הוא ציין כי "פצחנות", הנו דבר שלא קל להוכיח והוסיף כי אין זה הוגן להאשים את רוסיה אם אין בידם הוכחות מוצקות לכך, שהרי באותה מידה יכול היה זה להיות גוף זר או מדינה אחרת.

"וחוץ מזה", הוסיף הנשיא הנבחר שהחל לקבל תדרוכים מטעם גופי המודיעין אחת לשבוע ואף יותר, "אני יודע דברים שאנשים אחרים אינם יודעים, אז הם לא יכולים להיות בטוחים לגבי המצב".

הוא סירב לומר מה הם הדברים שהוא יודע, אך הבטיח: "אתם תגלו ביום שלישי או רביעי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו