תיעוד: דאע"ש כובש מחנה צבאי בעיראק ובוזז אותו

בשבועות האחרונים אנחנו מדווחים בהרחבה על הכשלונות של כוחות הקואליציה במערכה על בירת דאע"ש בעיראק • בפנים: תיעוד של אנשי הארגון מניסים חיילים מבסיס, משתלטים עליו ואוספים את כלי הנשק

בשבועות האחרונים אנחנו מסקרים כאן ב-JDN בהרחבה את ההישגים של דאע"ש בסוריה ובעיראק, כאשר בסוריה הצליח הארגון לכבוש מחדש, כנגד כל הסיכויים, את תדמור ואילו בעיראק בלמו אנשי הארגון את מתקפת כוחות הקואליציה (צבא עיראק, מליציות כורדיות וסיוע אמריקני) על מוסול והצליחו להדק את אחיזתם בעיר (ראו בהרחבה כאן)

מחלקת המדיה -של דאע"ש – המתופעלת, אגב, ע"י מתנדבים שהגיעו לארגון ממדינות המערב – דואגת לתעד כל שלב בלחימה, מה שמעניק תמונת מצב אמינה באופן יחסי.

היום מפרסם הארגון סרטון השתלטות על מחנה צבאי שלם (!) של העיראקים בגיזרת מוסול. החיילים נמלטים מהמחנה, אנשי דאע"ש משתלטים עליו ומציגים את השלל הגדול שהם החרימו ממנו. צפו

נזכיר כי תמונות דומות נראו גם בהשתלטות על בסיסים של צבא רוסיה בעיראק, מה שמדיר שינה מעיני גורמי מודיעין במערב. הללו מסבירים כי מעבר להישג המוראלי, כל השתלטות כזאת היא בעלת משמעות אסטרטגית מאחר והיא מעצימה באופן משמעותי את יכולותיו הצבאיות של דאע"ש.

קרא עוד בנושא:
//www.jdn.co.il/news/world_news/775054
//www.jdn.co.il/video/764121
//www.jdn.co.il/video/768818

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הניסו אף אחד, זה בסיס צבאי ריק מאדם…

חיים כמו שאמרת חתיכת בדיחה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו