דיווח: פוטין יהיה המנהיג הראשון עמו ייפגש טראמפ לאחר השבעתו

לפי הדיווח, טראמפ מבקש לקיים את הפגישה כבר בשבועות הקרובים - בסביבתו מכחישים ואומרים כי מדובר ב'פנטזיה' • דיווח: המודיעין הבריטי דרש הבטחות מ- CIA, שזהות הסוכנים הבריטים ברוסיה תהיה מוגנת מפני הרוסים

בשבוע שעבר צוטטו גורמים מדיניים בישראל כמי שמגלים כי משיחות סגורות עם סביבתו הקרובה של טראמפ נאמר להם, כי בכוונת הנשיא הנבחר להזמין את נתניהו לביקור בבית הלבן, מיד בשבועות הראשונים להשבעתו לנשיאות.

הגורמים הוסיפו כי נתניהו יהיה, "המנהיג הזר השני אותו מתכוון טראמפ להזמין לביקור כנשיא בבית הלבן".

הערכות בדבר זהות 'המנהיג הראשון' אותו מתכוון טראמפ להזמין לאחר כניסתו לתפקיד לא הותירו מקום רב לספקולציות והשם 'החם' היחיד שהועלה כאופציה, היה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אולם הערכה זו לא זכתה לאישור מכל מקור רשמי אחר.

כעת מדווח ה"סנדיי טיימס" הלונדוני, כי בשיחה בין בכירים בצוות של טראמפ לבכירים בריטים נאמר להם, כי את הפגישה הראשונה שלו כנשיא, יקיים טראמפ עם נשיא רוסיה פוטין". לפי הדיווח, טראמפ מעוניין לקיים את הפגישה באיסלנד.

יצויין, כי גורמים בסביבתו של טראמפ שנדרשו לאמת את הדיווח, הכחישו זאת מכל וכל. שניים מיועציו של טראמפ הכחישו את הדיווחים על הפגישה המתוכננת, ואמרו כי "מדובר בפנטזיה".

בתוך כך נמסר כי אחרי הדיווחים בישראל על חשש מהדלפות של טראמפ לרוסים, הרי שגם הבריטים מביעים חשש דומה.

בבריטניה עוקבים בדאגה אחר ההתקרבות בין ארה"ב לרוסיה ווחוששים, כי התקרבות זו תבוא דווקא על חשבון הממלכה, מאחר ובעבר הייתה זו בריטניה שהובילה את הקריאה להטלת סנקציות על מוסקבה עקב האגרסיביות של פוטין באוקראינה וסוריה.

מדיווחים שונים בבריטניה עולה, כי המודיעין הבריטי דרש הבטחות מה- CIA על שזהות הסוכנים הבריטים ברוסיה, תהיה מוגנת במהלך שיתוף חומרי מודיעין עם רוסיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו