טראמפ מגלה: זה היה הרגע המפחיד ביותר בכניסתי לתפקיד הנשיא

דונלד טראמפ מתחיל להתרגל לחיים בבית הלבן ובראיון ראשון לתקשורת כנשיא הוא מתייחס לבניית החומה בגבול מקסיקו, סוגיית הפליטים המוסלמים ועוד • וגם: מהו הרגע המפחיד ביותר שעבר עליו לאחר השבעתו לתפקיד הרגיש?

ראיון ראשון כנשיא: נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, העניק הלילה (שעון ארה"ב) ראיון ראשון כנשיא לרשת ABC האמריקנית. טראמפ התייחס לשלל סוגיות שעל הפרק, בראשן: הקמת החומה בגבול מקסיקו וסוגיית הפליטים המוסלמים.

"אני בהחלט אקים 'אזורים בטוחים' עבור פליטים בסוריה". קליטת פליטים בארה"ב? "יש לנו מספיק בעיות באמריקה. הרבה בעיות. אירופה עשתה טעות ענקית כשנתנה לכל כך הרבה פליטים להיכנס לתחומה, בעיקר לגרמניה, ועכשיו המצב שם קטסטרופלי. אני לא רוצה שזה יקרה פה. מעתה יהיה קשה מאוד להיכנס לארה"ב. עד עכשיו היה מאוד קל".

בנושא בניית החומה בגבול מקסיקו הצהיר טראמפ כי הוא הבניה בפועל תתחיל בעוד חודשיים-שלשה. טראמפ סרב להתרגש מההצהרות של נשיא מקסיקו לפיהן ארצו לא תממן את בניית החומה."הוא חייב להגיד את זה, אבל אני אומר לך שיהיה תשלום, בצורה כלשהי", דברי טראמפ.

בסיום הראיון נשאל טראמפ על הרגע המפחיד ביותר בכניסתו לתפקיד והשיב: "הרגע שבו קיבלתי את הקוד לנשק הגרעיני היה רגע מפחיד מאוד".

טראמפ הורה על קיצוץ תמיכת ארה"ב במוסדות או"ם שיכירו ברש"פ כמדינה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרגע הזה צריך גם להפחיד את כל העולם!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו