חלאב 2? ההרס הגיע גם לדמשק • צפו בתיעוד מהקרבות בעיר

הקרבות בין המורדים לכוחות אסד בבירה הסורית נמשכים כל העת. הרוסים מפציצים שכונות שלמות בהן פועלים המורדים • בפנים: תיעוד אווירי שמלמד עד כמה קרובה האש לארמונו של אסד

האש בדמשק נמשכת: הדיווחים מבירת סוריה שהחלה לדמם בשבוע – סותרים, אך לכולם ברור שמה שהיה לא יהיה עוד. המורדים הוכיחו לאסד שניצחונותיו האחרונים לא באמת מבטיחים את הישרדותו. להפך.

בתיעוד שמתפרסם הבוקר נראות מהאוויר השכונות בדמשק מהן פועלים המורדים, שכונות שהופצצו במאסיביות ע"י הרוסים בימים האחרונים בניסיון לדכא את המרד. כפי שניתן לראות בצילומים, השכונות הללו קרובות מאוד לארמון הנשיא ולמרכז העצבים של הממשל הסורי, מה שמלמד על גודל הדרמה המתחוללת שם. צפו

כזכור, ביום ראשון דיווחנו שהמורדים הסורים פתחו במתקפת פתע על העיר שהיתה שלווה לאורך כל שנות מלחמת האזרחים.

צבא סוריה החופשי וארגוני ג'יהאד היו מעורבים יחד במתקפה על הרובעים בעיר, כשני קילומטרים מזרחית לחומות העיר העתיקה. הטלוויזיה הרשמית של סוריה דיווחה – כצפוי – כי הצבא הצליח לסכל ניסיונות חדירה של החמושים והפגיז אותם באמצעות ארטילריה, שגרמה לאבדות רבות בקרבם. אך דיווחים אלו רחוקים מהאמת.

לפי שעה הקרבות מתנהלים במספר מוקדים בעיר, כשהצד של המשטר (וסייעניו הרוסים והשיעים) סופג אבדות רבות. באל-ג'זירה דווח שהסונים קרובים ק"מ בודדים לארמון בשאר וסרטונים המגיעים מהעיר מלמדים על עוצמת האש והקרבות במקום.

//www.jdn.co.il/news/world_news/814867

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יאבדו כל אויביך ה'
טוב מאד שיהרגו אחד את השני

איך שאומרים….בהצלחה לשני הצדדים.

מאחל הצלחה לשני הצדדים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו