לונדון: חמוש נעצר בדרכו לפיגוע, ליד מעון ראש הממשלה

מחבל נעצר בדרך לפיגוע בלונדון: מהתקשורת המקומית עולה כי בתיקו של האיש נמצאו סכינים והחשד הוא שהיה בדרכו לבצע פיגוע. הוא נעצר סמוך לבניין הפרלמנט. ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי לא הייתה במקום בזמן האירוע

שוטרים חמושים עצרו אחר הצהריים (יום ה') גבר סמוך לבניין הפרלמנט בלב לונדון, חודש אחרי מתקפת הטרור בגשר ווסטמינסטר שבה נהרגו חמישה בני אדם. הגבר שנעצר בדרך ווייטהול החזיק תיק שבו היו סכיני מטבח, ולפי המשטרה הוא התכוון לבצע פיגוע.

"גבר נעצר ב-14:22 בווייטהול לאחר חיפוש במסגרת פעילות מתמשכת", מסרה המשטרה בלונדון. "הגבר, בסוף שנות ה-20 לחייו, נעצר בחשד להחזקת נשק ובחשד שתכנן לבצע פעילות טרור. הסכינים נלקחו ממנו".

דובר משרדה של תרזה מיי הודיע כי ראש הממשלה לא שהתה בביתה בזמן האירוע הביטחוני. כל הרחובות הסמוכים למקום נחסמו על ידי המשטרה לתנועת כלי רכב.

עדי ראייה שהיו במקום דיווחו כי זיהו את כוחות הביטחון אוזקים אדם מזוקן לבוש שחורים. מהמשטרה המקומית נמסר כי המעצר בוצע במסגרת מבצע של "חיפוש ומעצר".

לפני כחודש נהרגו חמישה בני אדם וכעשרים נוספים נפצעו כשאדם דרס מספר עוברי אורח בגשר ווסטמינסטר, לאחר מכן התנגש בכניסה לפרלמנט הבריטי, יצא מהרכב והחל לתקוף אנשים כשהוא אוחז במצ'טה. התוקף נורה על ידי השוטרים שהצליחו לנטרלו. הדיונים בפרלמנט הופסקו ותנועת הרכבת התחתית במקום נעצרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו