צפו: ההרס שהותירה "אם כל הפצצות" באפגניסטן

סרטונים מאפגניסטן מראים את ההרס שגרמה "אם כל הפצצות" שהטילה ארה"ב ב-13 באפריל. מכיוון שלא היה מדובר מלכתחילה באזור מיושב בצפיפות, הרי שההרס אינו ניכר לעין כמו בהפצצות נגד ערים

סרטונים מאפגניסטן מראים את ההרס שגרמה "אם כל הפצצות" שהטילה ארה"ב ב-13 באפריל. הפצצה הוטלה במיקום הררי, באזור אצ'ין שבמחוז ננגרהאר, ונועדה לפגוע ברשת של מנהרות, מערות, מוקשים ומטענים ששימשו את לוחמי דאע"ש.

מכיוון שלא היה מדובר מלכתחילה באזור מיושב בצפיפות, הרי שההרס אינו ניכר לעין כמו בהפצצות נגד ערים. הצילומים – שחלקם צולמו ע"י כוחות משטרה מקומית – מראים בתים הרוסים, פתחי מנהרות חשופים ושרידים של כלי נשק.

כרים אמיני, עתונאי שסייר במקום, אמר לרשת "פוקס ניוז": "ההרס היה נרחב, אבל לא היה ברור לאיזה עומק ה-MOAB חדרה, משום שהיא צללה אל תוככי האדמה ופוצצה את המנהרות שאינכם יכולים לראות".

"היו מנהרות שנהרסו כליל, כלי נשק מושמדים של דאע"ש, כעשרים גופות ועצים שנקרעו מהאדמה", הוסיף. "עשרות בתים נהרסו, ואפילו חלקים מההר". לדברי לוחם ביחידות המיוחדות של אפגניסטן, ה-MOAB היא רק ההתחלה. המבצע נמשך, ובכוונת הכוחות לטהר את השטח עד לגבול עם פקיסטן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אם כל הפדיחות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו