טראמפ: אין סיבה לדאגה? די עם הפוליטיקלי קורקט!

דאעש תוקף שוב באירופה: נשיא ארה"ב תוקף את המדיניות הבריטית לאחר הפיגוע: "אם לא נהיה חכמים, המצב יחמיר". ראש ממשלת בריטניה אמרה כי "בשנים האחרונות הייתה סובלנות רבה מדי לקיצונים במדינה שלנו. זה לא יכול להימשך כך"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב היום (ראשון) לפיגוע הטרור הקטלני בלונדון אתמול בו נהרגו 7 אנשים ונפצעו לפחות 48. "אנחנו חייבים להפסיק להיות 'פוליטקלי קורקט' ולרדת לעומקו של נושא הביטחון עבור העם שלנו", צייץ הנשיא. "אם לא נהיה חכמים יותר – זה יהיה גרוע יותר".

הנשיא המשיך ותקף את ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן שביקש אמש מתושבי לונדון להמשיך בשגרת חייהם. "לפחות שבעה הרוגים ו-48 פצועים במתקפת הטרור וראש העיר של לונדון אומר שאין סיבה להיות מודאגים. אתם שמים לב שאנחנו לא מתווכחים בנושא נשק כרגע? זה בגלל שהם משתמשים בסכינים ומשאיות!".

מוקדם יותר התייחסה ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי למתקפת הטרור המשולבת שהכתה הלילה בלונדון וגבתה את חייהם של שבעה בני אדם. "המדינה שלנו נפלנה קורבן למתקפת טרור אלימה", אמרה מיי בפתח מעונה הרשמי ברחוב דאונינג 10 בלונדון. לדבריה, שלושה טרוריסטים תקפו אזרחים לא חמושים וחפים מפשע עם סכינים ולהבים. "בשנים האחרונות הייתה סובלנות רבה מדי לקיצונים במדינה שלנו", אמרה ראש הממשלה הבריטית. "זה לא יכול להימשך כך".

מיי אמרה שהבחירות הכלליות ב-8 ביוני, יום חמישי הקרוב, ייערכו כמתוכנן. "כאות כבוד, שתי המפלגות הפוליטיות (הגדולות) השעו היום את הקמפיינים שלהן, אבל אסור לעולם לתת לאלימות להפריע להליך הדמוקרטי, אז הקמפיינים יתחדשו מחר במלואם והבחירות הכלליות יתקיימו ביום חמישי כמתוכנן", אמר ראש הממשלה הבריטית. מיי קראה לנקוט עמדה תקיפה יותר נגד הקיצונים משום ש"טרור מוליד טרור" ומחבלים מחקים זה את זה. "מספיק זה מספיק", היא אמרה בתקיפות. "אם נצטרך להחמיר בעונשים על עבירות טרור, אפילו בעבירות קטנות, אנחנו נעשה זאת".

מאז חודש מרס נרשמו בבריטניה שלושה פיגועי טרור קטלניים – מול הפרלמנט בלונדון, בתום ההופעה של הזמרת האמריקנית אריאנה גרנדה במנצ'סטר ואמש בגשר לונדון. מיי אמר כי למרות שאין קשר בין הפיגועים, הם כולם קיבלו השראה מ"אידיאולוגיה רשעית אחת" שגורסת שהערכים המערביים מנוגדים לאיסלאם. לדבריה, הרשויות בבריטניה סיכלו מאז מרס חמש מזימות טרור.

אתמול דרסו מחבלים באמצעות רכב מסחרי עוברי אורח שהלכו על גשר לונדון, ולאחר מכן ירדו מהמכונית כשהם חמושים בסכין והחלו לדקור אנשים בסמוך. השוטרים חיסלו את המחבלים, שלבשו על גופם מה שנראה תחילה כמו מטען נפץ, אך לאחר בדיקה התברר כי מדובר בזיוף.

שלושת המחבלים נורו על ידי המשטרה ונהרגו. "המחבלים נורו תוך 8 דקות מהדיווח הראשון", אמר מארק ראולי, מהיחידה למלחמה בטרור בלונדון. "השוטרים הגיבו במהירות ובאומץ שלושת החשודים החמושים נורו ונהרגו במתחם ה'בורו', הם לבשו על גופם מה שנראה תחילה כמו מטען נפץ, אך בסוף התברר כי מדובר בתרמית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איסלאם זה דת השטן, למעט קבוצות קטנות של מתונים, בשם הקב"ה הם רוצחים בני אדם, וקוראים לעצמם "דת של שלום"
איסלאם=סרטן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו