טרור בצרפת: חמוש תקף שוטר בפטיש ונורה

המשטרה מסרה כי התוקף נורה על ידי השוטר אחרי שהותקף בסמוך לאחד האתרים התיירותיים ביותר במדינה. היחידה ללוחמה בטרור פתחה בחקירת האירוע ואזרחי המדינה והתיירים התבקשו שלא להתקרב לאיזור התיירותי

שוטר נפצע היום (שלישי) בתקיפת אדם חמוש בפטיש בסמוך לאתר תיירותי שבפריז. המשטרה מסרה כי התוקף נורה בידי השוטר. המשטרה סגרה לתנועה את האזור, אחד האתרים התיירותיים המרכזיים בבירה. היחידה ללוחמה בטרור פתחה בחקירה.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי התוקף נורה בחזהו ונפצע משני קליעים. עוד דווח כי יחידות עלית סורקות את האזור כדי לוודא שלתוקף לא היו משתפי פעולה. עוד דווח כי המשטרה הזהירה אזרחים לא להתקרב לאזור.

צרפת כולה, וספציפית הבירה פריז, נמצאת תחת כוננות ביטחונית גבוהה ותחת מצב חירום בשל גל טרור שהיא חווה בשנתיים האחרונות, שבמהלכו נהרגו יותר מ-250 איש במתקפות של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) ואל-קאעדה.

אתמול הפיץ ברשת ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), שאחראי לכמה מהפיגועים הקשים ביותר שידעה המדינה, מסר בצרפתית ובו האזהרה הבאה: "אזרחי צרפת, תבעו מממשלתכם להפסיק את הקמפיין נגד דאעש, אחרת נכבוש אתכם ונטיל אימה, כפי שכבר נעשה בפריז ובניס".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי תהנה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו