הידרדרות חמורה במצבו של חבר בית הנבחרים שנורה בווירג'יניה

חבר בית הנבחרים הרפובליקני סטיב סקאליס שנפצע לאחר שחמוש פתח באש במהלך אימון בייסבול בווירג'יניה, יצא מניתוח חירום ומצבו מוגדר קשה מאוד

בית החולים בוושינגטון שבו מאושפז חבר בית הנבחרים הרפובליקני סטיב סקאליס שנורה במהלך אימון בייסבול של נבחרת הקונגרס מסר הערב (ד') כי סטיב יצא מניתוח חרום ומצבו מוגדר אנוש.

סקאליס, מצליף הרוב הרפובליקני בבית הנבחרים, היה אחד מבין חמישה אנשים שנפצעו מוקדם יותר בירי במגרש הבייסבול בעיר אלכסנדריה, וירג'יניה.

היורה אזרח אמריקני בשם ג'יימס הוג'קינסון בן 66 מאילנוי פתח באש במהלך האימון, ופגע בסקאליס ופצע מספר אנשים נוספים במקום.

ניסיון התנקשות פוליטי? היורה בחברי הקונגרס – מתנגד של טראמפ

בחודש מרץ האחרון כתב הוג'קינסון בחשבנו שבאחת מהרשתות החברתיות: "טראמפ בוגד, טראמפ הרס את הדמוקרטיה שלנו. זה הזמן להרוס את טראמפ ושותפיו".
לפני הרצח תועד הוג'קינסון מחזיק בשלט מחאה עליו נכתב: "למסות את המיליארדרים".

במקרה או לא, המנהיג הדמוקרטי שאותו הוג'קינסון מעריץ, ברני סאנדרס, פרסם אתמול ב"ניו יורק טיימס", מאמר שכותרתו: "איך נעשה שהדמוקרטים יפסיקו להפסיד בבחירות? צריך למסות את המיליארדרים תאבי הבצע".

הוג'קינסון, בן 66, עבד כמפקח בנייה. על פי הרישומים, רישיון העבודה שלו פג בסוף 2016, ומאז לא חודש. הוא מת מפצעיו בבית החולים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיב על התקרית וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "סטיב סקאליס מלואיזיאנה, חבר אמיתי ופטריוט, נפצע קשה אבל יחלים לחלוטין. מחשבותינו ותפילותינו איתו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם "דמוקרטים" אמיתיים… "ליברליים"… "פלורליסטים"… הם "יקבלו את תוצאות הבחירות"… הם "פעילי זכויות אדם"… הם בעד "שלטון החוק"…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו