שמירה יתירה בלוס אנג'לס

ארגון חדש בלוס אנג'לס 'שמירה' • עם ריבוי הפשע במקום וקיצוץ תקציבי הבטיחות הוקם ארגון חרדי לתגבור אבטחת התושבים

שומרים על לוס אנג'לס – לאחר שברוב הריכוזים החרדיים קיים ארגון שמירה מיוחד, החל מארה"ב, ועד כאן בארץ, עכשיו גם בלוס אנג'לס הוקם ארגון שמירה מיוחדת לציבור החרדי.

קרא עוד:

[postim]

כידוע נגע האנטישמיות בכל העולם הולך ומחפיר, וכמעט מדי יום מתקבלות ידיעות על אירועי אנטישמיות בעולם, ובכלל זה גם לוס אנג'לס, שם האנטישמיות הרימה ראש בצורה מאיימת ביותר, ולא תמיד יש למשטרה את האמצעים לעצור את הפורעים ולהבטיח את אבטחת התושבים החרדיים, שהם הנפגעים העיקריים מאירועים אלו. לאחר התייעצויות רבות, שיקולים עניינים, החליטה הקהילה החרדית בלוס' אנג'לס להקים ארגון בשם 'לוס אנג'לס שמירה'.

בארגון החדש רשימה של מתנדבים שעברו לאחרונה קורסים מיוחדים של אבטחה, הצלה, כיבוי אש, התמודדות מול פורעים וכדו', ובשיתוף פעולה מלא של המשטרה המקומית, החלה פעילותם של מתנדבי הארגון, תוך שהמשטרה הבטיחה לשיתוף פעולה הדדית על כל המשתמע מכך.

יו"ר הארגון ר' קלמן צבי לוואינשטיין הוציא בימים אלו קריאה לתושבים החרדים המקומיים, שיצטרפו לרשימת המתנדבים, ויתרמו מזמנם למען השקט והשלוה של האיזור. לדבריו, הקמת הארגון הינה חיונית ביותר עקב, הקיצוצים הגדולים בתקציבי מחלקות העירייה והמשטרה, ובשל כך מקורות הביטחוניים אינם זמינים בקלות או נגישים לקהילות במצוקה. 'שמירה' תשלים את החסר בעז"ה, באמצעות סיורי ניידות, הוראות בטיחות, קורסי הצלה ועוד.

לדברי הנהלת 'שמירה' אין לארגון כל קשר לארגונים היהודיים אחרים, כגון: 'הצלה' 'חברים' וכל השאר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו