צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

בכיר ב-CIA לשעבר: "טראמפ הופך את מלאכת איסוף המודיעין לפוליטית"

דיוויד כהן, ששימש כסגן מנהל סוכנות הביון האמריקאית, אומר בראיון כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הופך את מלאכת איסוף המידע לפוליטית: "הוא החליט שאיראן מפרה את הסכם הגרעין ואז ביקש שימצאו הוכחות"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הופך את מלאכת איסוף המודיעין לפוליטית, כך מאשים בכיר לשעבר בסוכנות הביון המרכזית- ה-CIA דיוויד כהן. בראיון לרשת CNN, Asics Pas Cher אמר כהן, כי המסקנה של טראמפ, Maglie Boston Celtics שאיראן מפרה את הסכם הגרעין, lunette de soleil oakley pas cher אליה הגיע עוד בטרם הוצגה בפניו ראיה לכך, Canotte Charlotte Hornet היא "מטרידה". asic gel lyte iii on feet "זה הופך את תהליך איסוף המודיעין על ראשו", Braxton Miller College Jerseys אמר כהן. לדברי כהן, Nike Air Max 1 Femme "מה שהנשיא אמר הוא שלפי שיפוטו, איראן לא מצייתת להסכם ואז הוא ביקש מאנשים בבית הלבן לספק לו את ההוכחות לכך, ושהמודיעין יתמוך בדעה הראשונית שלו". http://www.jdn.co.il/news/world_news/871802 "אם המודיעין שלנו יתדרדר בגלל שהופכים אותו לפוליטי, cheap nike trainers כמו שנראה שהנשיא עושה במקרה הזה, זה יפגע בשימוש בו, בין אם מדברים על קוריאה הצפונית, על המלחמה בטרור או ונצואלה", הוסיף כהן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כותרת פצצה!!! אבל תכלס, איראן מפרה את ההסכם או לא.
במבט של תושב ישראל נראה לי שטראמפ צודק, למה זה פוליטי?

טראמפ צודק מאוד בנושא זה. השכל הישר הוא ההוכחה הטובה ביותר, רק שזה לא קביל מודיעינית, לכן צריך לגבות את החשיבה הישרה בהוכחות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו