עוד אנטישמיות? בית משפט בגרמניה: אסור לקיים ברית מילה

זעם בעולם היהודי בעקבות הפסיקה של בית המשפט בקלן שבגרמניה, לפיו ברית מילה היא התערבות בלתי לגיטימית בחיי התינוק

הפסיקה התקדימית של בית המשפט בעיר קלן הגרמנית, כשבתואנות נבערות של "אי-רשותו של התינוק לפגוע בבריאותו", מעוררת הדים בעולם היהודי ומשיבה אותנו לגזירות הגרמנים משנות האפלה. הקביעה של בית המשפט, הועלתה גם בפגישת יו"ר הכנסת ריבלין היום (ד') עם יו"ר הבונדסטאג (בית הנבחרים הפדרלי של גרמניה) הבוקר בגרמניה.

קרא עוד:

[postim]

ריבלין אמר לעמיתו הגרמני כי "בסמכות הבונדסטאג לפתור סוגיה זו. הבונדסטאג קובע את החוק ובתי המשפט פועל לפי החוק שנקבע על ידי הבונדסאטג" יו"ר הכנסת אף מטעים בדבריו: "הפרלמנט הגרמני מבין את ההשלכות הרבות של עניין זה. כרגע מדובר בהחלטה של בית משפט כזה או אחר, ובלי כל ספק שהפרלמנט הגרמני ייאלץ להידרש לנושא זה שיש לו השלכה גם כלפי האיסלאם וגם כלפי היהדות. יש כאן התערבות של ממש בעניינים הנוגעים לחופש דת ובחופש פולחן".

"בישראל יש הקפדה שבני כל הדתות יוכלו לקיים את מנהגיהם ללא הפרעה. בראיה דמוקרטית האמירה שאדם איננו יכול לקיים את דתו ואת אמונתו הוא דבר שהוא נוגד כל חוקה תהיה אשר תהיה."

ריבלין שכח רק דבר אחד: ממשלת ישראל היא זו שמנסה לאחרונה להפר את ה"חופש דת" הרגיש במדינת היהודים, כאשר היא מנסה לגייס בכוח רבבות בני ישיבות בכפייה דרקונית ודורסנית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ולמה שרק מגזר אחד ישרת בצבא, כמו שיש זכויות יש גם חובות!!!

ליאור, דעות כמו שלך תשמור לפורומים של אנשים מסוגך. כאן לא תקבל במה וודאי לא תשובה (ויש תשובה מנומקת ומפורטת-) לשאלתך.

צבי יודלביץ', מדע קשה לך לתת תשובה מכובדת ליהודי? מדוע לתבל בביטוי שפל ומעליב "אנשים מסוגך"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו