דיווח: מלך סעודיה יפרוש ויעביר את הכתר לבנו

גורמים המקורבים לבית המלוכה הסעודי אמרו כי המלך יעביר את המושכות לנסיך מוחמד בן סלמאן וישמש מעתה בתפקיד טקסי בלבד. "הנסיך רוצה להכות באיראן ובחיזבאללה בעזרת ישראל והציע לה מיליארדים אם תסכים", הוסיפו

מלך סעודיה סלמאן בן עבד אל-עזיז יפרוש בשבוע שעבר ויכריז על בנו כיורש שלו, כך דיווח הערב (ה') ה"דיילי מייל" הבריטי מפי גורם המקורב למשפחת המלוכה הסעודית.

הגורם ששוחח עם העיתון הבריטי חידד כי המלך סלמאן ימשיך לכהן כמנהיג טקס, אך יעביר את התפקיד הרשמי של הנהגת המדינה לבנו.

בדיווח צוין כי מדובר בצעד האחרון של הנסיך מוחמד בן סלמאן בן ה-32 בדרכו להשתלטות רשמית על השלטון בסעודיה, שנמצאת בטלטלה פוליטית אדירה בשבועות האחרונים על רקע מעצרם של יותר מ-40 נסיכים ושרים בכירים כחלק מפרשיית שחיתות.

"כל עוד לא יקרה משהו דרמטי, המלך סלמאן יכריז על מינויו של בנו כמלך סעודיה בשבוע הבא", אמר המקור. "המלך סלמאן ישחק את תפקיד מלכת אנגליה. הוא ישמור רק על התואר 'שומר המקדשים הקדושים".

נסראללה: סעודיה משלמת לישראל כדי שהיא תתקוף בלבנון


עוד הוסיף הגורם כי "הנסיך משוכנע שהוא חייב להכות באיראן ובחיזבאללה, בניגוד לעצות זקני משפחת המלוכה – זו המטרה הבאה שלו. הוא רוצה להתחיל את האש בלבנון, אבל מקווה להסתמך גם על הגיבוי של הצבא הישראלי. הוא אפילו הציע לישראל מיליארדים סיוע כספי ישיר אם יסכימו. הוא לא יכול להילחם בחיזבאללה בלבנון בלי ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם יעזרנו

א"ר יצחק שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה, מלך פרס [אירן] מתגרה במלך הערבי [סעודיה] והולך מלך הערבי ליטול עצה מהן וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה, וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים להיכן נבוא ונלך להיכן נבא ונלך, ואומר להם בני אל תתיראו כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם מפני מה אתם מתיראים אל תיראו הגיע ימי גאולתכם. פסיקתא רבתי.

האפסים הטרוריסטים סתם חשים עצמם מידי טוב- לכל מדינה יש איזשהוא אויב ולנו בעלות ברית עוצמתיות ארה"ב וסעודיה בירת העולם הערבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו