פלטבוש: שוד מזויין בחנות משקאות חריפים

ניסיון שוד אמש בחנות MB Vineyard, במהלך השוד גנבו השודדים את הפלאפונים של 2 העובדים ואת ארנקיהם. השודדים נקלטו ע"י מצלמות האבטחה, המשטרה חוקרת.

אמש (ד) בשעה 22:00 הגיעו 2 גנבים גויים לחנות MB Vineyard חנות המוכרת משקאות חריפים מכל הסוגים, ברחוב Nostrand Ave – Ave J בפלטבוש. באותה שעה שהו בחנות 2 עובדים חרדים שנבהלו למראה הגנבים שהגיעו חמושים באקדח. הגנבים לא ביזבזו זמן, ראשית גנבו מהם את הפלאפונים הניידים וכן את הארנקים שלהם, לאחר מכן עלו לקומה העליונה שם נמצאת הכספת בה שמור כל הכסף של החנות וניסו לפרוץ אותה אך ללא הצלחה.

קרא עוד:

[postim]

הגנבים שכנראה התאכזבו מהכישלון בתוכנית, החליטו לקחת פרס ניחומים ולפני שברחו מהחנות, לקחו איתם מספר בקבוקי שתייה חריפה וברחו בריצה מהחנות.

כוחות המשטרה הגיעו למקום יחד עם חברי ארגון 'השומרים' והחלו לחקור ולבדוק במטרה למצוא את הגנבים, בדיקה קלה העלתה שמצלמות האבטחה שממוקמות בחנות קלטו בעדשתם את הגנבים, כעת מנסים במשטרה לזהות את הגנבים במטרה לעוצרם ולהעמידם לדין.

האירוע אמש גורם לדאגה רבה בקרב תושבי השכונה, רק לפני כשנתיים אירע שוד דומה שהסתיים במוות של גר הצדק ר' יוסף רובינסון ז"ל, שודד חמוש נכנס לחנות בה הוא עבד וירה בו למוות.

התושבים מקווים שהמשטרה תעצור את הגנבים ותעמיד אותם לדין, ואולי העונש שיושת עליהם, ישכנע מספיק את חבריהם של הגנבים שלא מומלץ לבצע מעשים דומים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מקווה שהשקט והשלווה יחזרו לשכונה, זכור לי פטירתו הטראגית של גר הצדק ר' יוסף רובינסון ז"ל,

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו