אבו מאזן תקף את טראמפ בנאום חריף: "ייחרב ביתך"

הנשיא הפלסטיני נשא נאום תקיף ביותר בכינוס המועצה המרכזית של אש"ף: "ירושלים היא הבירה הנצחית שלנו - יהיה מה שיהיה. ירושלים הוסרה מהשולחן בציוץ מצד האדון טראמפ. למרות הכול אנחנו נשארים כאן. לא נלך מהכפרים שלנו"

הערב התכנסה ברמאללה המועצה המרכזית של אש"ף, הגוף השני בחשיבותו בארגון, לאירוע שיימשך יומיים. ההחלטה על הכינוס התקבלה בעקבות ההכרה האמריקנית בירושלים כבירת ישראל.

בתחילה היו אמורים להשתתף גם חמאס והג'יהאד האיסלאמי – אשר אינם חברים באש"ף – אולם הם החליטו להחרימו בשל אי רצונם "להפוך לעלה תאנה", ובשל המבוי הסתום שבו נמצא הפיוס הפנים פלסטיני.

חלק מרכזי מנאום הפתיחה הקדיש אבו מאזן לירושלים: "נכון שבירושלים אין את הכעבה, אך היא המקום השלישי הקדוש למוסלמים. האמריקנים התערבו ולחצו על הישראלים, ובסוף נערכו בחירות בירושלים (מזרח ירושלים). ירושלים היא הבירה הנצחית שלנו – יהיה מה שיהיה.

"לשם כך, אנו נפגשים כאן – להגן על ירושלים. אנחנו נמצאים במצב רגיש. על מה נתפשר אחר כך? על המדינה? על אבו דיס כבירה? סיימנו. אנחנו נשארים כאן. לא נשוב על השגיאות של העבר – של 48' ו-67'. ירושלים ואל-אקצא היא אחד המקומות הקדושים אחרי מכה ומדינה.

אבו מאזן גם תקף את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. "ראיתי בטוויטר ציוץ", אמר יו"ר הרשות וציטט: "אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני שהם מסרבים למשא ומתן". על כך הוא הוסיף בערבית "יח'רב ביתכּ. איפה הצעת לי את זה? בטלפון? בטלוויזיה?".

הרקע לכינוס הוא כאמור נאומו מתחילת דצמבר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שבו הודיע: "הממשל האמריקני מכיר בירושלים כבירת מדינת ישראל".

טראמפ הצהיר כי הממשל יתמוך בפתרון שתי מדינות אם גם הצדדים יסכימו על כך. בנאומו עדכן כי הנחה את מחלקת המדינה להיערך לקראת העברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבו מאזן תחזיק חזק חזק כי אני נופל מצחוק חחחחחחחחחחחחחחחחחח………………

ח……ח………….ח……………………………..
צודק. לעמלק כל מה שמפריע לבני ישראל לחזור לקדושתם קדוש יאמר לו.

חחח התגלה ברצופו האמיתי

ערבי

בַּרוּר: ירושלים (אל קודס – כלשונם) היא מקום קדוש למסולמים מזה כ 1300 שנה (תחילת האסלאם), לעומת זאת ירושלים היא בירת ישראל מזה כ 3300 שנה! (זמן כיבוש וחלוקת הארץ בימות יהושע בן נון), דוד המלך מַלַך בה לפני למעלה מ3000 שנה!
~ תארו לעצמכם שהיהודים יחליטו שמהיום מֶכַּה (להבדיל) הינה "קדושה" ליהודים, נו, אז מה? – למוסלמים (להבדיל) היא "קדושה" עוד קודם! נו, אז המוסלמים רוצים את ירושלים והם מחליטים שהיא קדושה להם.. – נו, אז מה? לנו היא קדושה עוד קודם, ואלֹקים נתן לנו אותה במפורש, כמתועד בתנ"ך!

לאיזה בית הוא מתכוין שיחרב ?
האם לבית הלבן או לזה שבטרמפ טאוייאר ?

יא אבו מאזן דביל, תלמד קצת היסטוריה ותגלה שירושלים לא קדושה בכלל לאיסלאם, לא מקום ראשון, לא שני וגם לא שלישי. מסגד אל-אקצה המקורי המוזכר בקוראן נמצא בכלל בסעודיה, וירושלים לא מוזכרת בקוראן אפילו פעם אחת…

רק אל תבוא אחרי זה לבכות לי

לכל המבקרים (תרתי משמע) החביבים!
הרשו לי לומר לכם משהו שלא בקונצנזוס, אבל יש לי על מי לסמוך.
לפי פי' רש"י הראשון שבתורה "שיאמרו אומות העולם ליסטים אתם שכבשתם ארצות שבעה גוים", נראה שלכאורה טענתם בדבר כיבוש וכדו' לפי אמות המידה האנושיות -הרגילות- מוצדקות!
באו נתאר לעצמנו יושבים להם 7 עמים על אדמתם אלפי שנים (בערך 3 אלפ') בשובה ונחת, כבר לחמו בניהם, ועשו הסכמי שלום בניהם, וכבר הסכימו על איזה שהוא מתווה, וכל אחד חי את חייו בנחת, וגם כנראה יש להם כבר היסטוריה ומורשת (כמוהם גם הפלסטינים של זמננו יוצאי הפלישטים [ועוד] חיו כאן, תרצו או לא, מאות ואלפי שנים [אמנם כיחידים ולא כעם] ויש להם כבר איזה שהוא מורשת פה בארץ [עצים ומקומות לפי שמות וכד'] והם גם שמרו על המקומות הקדושים לנו, תוך נתינת שמות דומות בשפה שלהם, ועוד) ופתאום מגיע עם שיצא אך זה מעבדות, [מצרים/אירופה] וכובש את הארץ, [אמנם בזמננו לקחנו בכוח מידי האנגלים], תוך נתינת כמה תנאים להמשך ההיתר להישאר על מקומם (למי שיודע נ"ך- אני לא) אי אפשר למצוא הצדקה לזאת באמות מוסר רגילות!
על זה מגיע רש"י ואומר, תאמרו להם כך: "כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה ונתנה לאשר ישר בעיניו, ברצונו נתנה להם וברצונו נטלה מהם ונתנה לנו"
-זה התשובה האמתית ולא כל תשובה עובדתית אחרת!-

אבו מאזן תמשיך להשתולל
טמבל! אתה לא מבין שזה פועל לרעתך לריב עם השור המועד בבית הלבן
אתה תצא רק פצוע מזה
בהצלחה

ביתו של אבו מאזן עכשיו מעל האדמה ועוד מעט יעבור דירה מתחת לאדמה…זקן אנטישמי, סנילי, ומטורף!

הפלסטינים אינם ולא היו מעולם צאצאי הפלישתים.
תקופה מסויימת ניסה ערפאת ימ"ש לטעון כך עד שהוכיחו לו שהפלישתים היו אוכלים 'דבר-אחר' ואז טען שהם אינם צאצאיהם אלא ממשיכי מושבתם
אכן כדבריך אנו בגלות ואנו ממתינים שהקב"ה יגאלנו וייתן לנו את הארץ.
אבל לערבים השקרנים האלה, ודאי לא מגיע שנעניק להם מאדמתינו כדי שיחזרו בהם משקריהם, והם בכלל לא קשורים לאיזור כאן.
אם אתה חושב אחרת אתה פשוט טועה ומשקר, את עצמך ואת קוראי תגובותיך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו