בולגריה: זק"א נלחמים נגד נתיחת הגופות

מתנדבי זק"א טסו אמש לבורגס בבולגריה לצורך מלאכת הקודש של זיהוי הגופות, המתנדבים נאלצו להיאבק מול הרשויות במטרה למנוע את נתיחת הגופות.

אמש (ד) בפיגוע התאבדות בבורגס שבבולגריה נהרגו שמונה בני אדם, ביניהם שישה מישראל, כאשר מחבל שהמתין להם מחוץ לאוטובוס התפוצץ.

קרא עוד:

[postim]


מחקירת האירוע עולה כי המחבל, גבר לבן, הסתובב במקום במשך שעה ארוכה. על גופתו נמצא דרכון אמריקאי שככל הנראה הוא מזוייף.
את האירוע חוקרים גורמי ביטחון ישראלים וכן ה – F.B.I וה – C.I.A

צוותי הצלה רבים נשלחו לבורגס ע"מ לסייע לכוחות ההצלה שפעלו במקום.

מתנדבי זק"א השוהים בבולגריה במסגרת עבודת הקודש לפינוי גופות ההרוגים בפיגוע אמש נגד תיירים יהודים. נאבקים בשעה האחרונה מול הרשויות המקומיים ופועלים למנוע את נתיחת הגופות.

בשיחה עם מתנדב זק"א במקום יוסי לנדאו מספר לjdn כי המשטרה וגורמי הזיהוי הבולגרים דורשים בכל תוקף לנתח את הגופות, אני ומתנדב נוסף עזבנו את זירת הפיגוע לעבר המכון הפתולוגי המקומי, נלחם על כבודם של ההרוגים.

במקביל יו"ר זק"א יהודה משי זהב פועל מול הגורמים הרלוונטיים בישראל, שיבהירו לממשל בבולגריה את הערך והחשיבות על שמירת כבודם של הקדושים.

מתי גולדשטיין מפקד יחב"ל זק"א, "מדובר בזירה מאוד קשה, אנחנו פועלים בשטח בטיפול בגופות ובאיסוף הממצאים, לאחר שביקשנו ממטה זק"א תגבור יצאו הלילה צוות נוסף של מתנדבים היות ויש פה המון עבודה לצוותים של זק"א, שליח חב"ד המוקמי וצוות השגרירות עשו הכנה טובה ויש שיתוף פעולה מלא עם המשטרה הבולגרית. אנו פועלים להביא את כל גופות ההרוגים לישראל בהקדם האפשרי".

צילום: דנו מוטוקוביץ צילום: דני מונוטוקוביץ צילום: דני מונוטוקוביץ צילום: דני מונוטוקוביץ צילום: דני מונוטוקוביץ צילום: דני מונוטוקוביץ

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כמו ברלה יעקובוביץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו