החוף המערבי – גם לשומרי מסורת

לשומרי מסורת, בארגון טיול עצמאי בארה"ב, מומלץ לארגן רשימת הקהילות היהודיות, בתי חב"ד ואולי אף מסעדות כשרות לאורך נתיב הטיול. בדרך כלל, מתקבלים אורחים מישראל בשמחה רבה בארגונים אלה.

מי שחולם על טיול בנופים המרהיבים של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות – חשוב שיידע שטיול בארה"ב אינו מורכב, גם לא עבור קהלים וקבוצות של שומרי מסורת. מעבר לטיולים מחוף לחוף המציגים בפני המטיילים את הצד המזרחי, הפראי והמיוער של ארה"ב, וגם את הצד המערבי, המדברי והצחיח יותר של אחת המדינות המגוונות על הגלובוס – תוכלו למצוא טיולי עומק, המציגים בפני המטייל או את האטרקציות המופלאות של החוף המערבי, או את אלה שבחוף המזרחי. הפעם, נדבר על האטרקציות בחוף המערבי – מסיאטל בצפון, ועד סאן דייגו בדרום המדינה. מאילו אטרקציות תוכלו ליהנות לאורך החוף, מה חשוב לארגן מבעוד מועד, וכיצד לארגן טיול לשומרי מסורת? כל זאת ועוד – לפניכם.

רגע לפני שיוצאים – מה חשוב לדעת?

כל טיול נדרש לארגון מראש, וחשוב לדעת כי יש לטפל בעניין הפקת ויזה לארה"ב בכל כניסה למדינה על ידי תושבי ישראל. הליך הפקת ויזה לארה"ב אורך כחודש וכולל ראיון אישי בשגרירות ובירור נסיבות הנסיעה ואורך השהות. לעיתים רחוקות ובטיפול לא מקצועי – הבקשה להפקת ויזה לארה"ב מסורבת, ואז לא ניתן להיכנס למדינה. טיפול מקצועי בהליך הפקת אשרת הכניסה לארה"ב, יפחית סיכונים ומתחים ויאפשר מהלך חלק ונטול מאורעות של ויזה.

עוד, לפני הטיול חשוב לדאוג לביטוח נסיעות מקיף. אם אתם נוסעים בתקופת החורף, מתכננים לעסוק בפעילות אקסטרים או לקוחים אתכם ציוד יקר – חשוב לבחור ביטוח נסיעות מתאים, שיכסה את כלל ההיבטים בנסיעה, כולל אולי ביטוח ביטול נסיעה.

לשומרי מסורת, בארגון טיול עצמאי בארה"ב, מומלץ לארגן רשימת הקהילות היהודיות, בתי חב"ד ואולי אף מסעדות כשרות לאורך נתיב הטיול. בדרך כלל, מתקבלים אורחים מישראל בשמחה רבה בארגונים אלה.

החוף המערבי של ארה"ב – טיול עוצר נשימה

מה תמצאו בחוף המערבי של ארה"ב? רשימת האטרקציות ארוכה, ומכילה שפע של פארקים ואטרקציות למשפחות; אזורי טבע ונופים שלא תשכחו; ערים ייחודיות שיציעו בילויים בסגנון אמריקאי טיפוסי או רב לאומי כיפי במיוחד – ועוד הרבה. הנה כמה מהאטרקציות שאולי תרצו לבקר בהן באזור החוף המערבי:

  • לוס אנג'לס – עיר המלאכים, בה מתגוררים הכוכבים הגדולים של הוליווד, היא נעימה למבקרים וקלה לתיור גם עבור שומרי כשרות ומסורת. בלוס אנג'לס תמצאו גם פארקים כמו דיסנילנד, אולפני יוניברסל הוליווד, ועוד
  • סנטה ברברה – המכונה הריביירה של קליפורניה
  • כביש מספר 1 – לאורך חופי הים בצידה המערבי של היבשת, עובר הכביש שנאמר עליו שהוא היפה ביותר בארה"ב. אל תפספסו את שמורת פילי הים בדרך
  • עמק הסיליקון – מעצמת ההייטק של ארה"ב
  • יוסימיטי פארק – שמורת טבע המציעה נופים מיוערים, מפלים סוערים, ועוד הרבה
  • לאס ווגאס – העיר המדברית שוקקת החיים, המוארת בלילה באורות צבעוניים מרהיבים
  • ה"גראנד קניון" – מהנופים המרהיבים של ארה"ב, שמורת הטבע ובה קניון בצבעי חום אדום
  • ועוד המון

איך בוחרים מסלול לטיול?

תגלו כי ארצות הברית היא מדינה ידידותית מאוד לתיירים, וקל להסתדר בה. בין אם אתם בוחרים במסלול של שבוע או של חודש, בין אם אתם בוחרים ללון בקרוואן בפארקים המתאימים, או במלונות המציעים סביבה שתתאים לאורח החיים שלכם – תמצאו כי תכנון הטיול אינו מסובך ודורש בעיקר לבחור אילו אטרקציות תרצו לראות.

הצעה למסלול של שבוע בחוף המערבי לשומרי מסורת

תוכלו, למשל, לנחות בלוס אנג'לס (כ – 15 שעות טיסה), ומשם לבקר בהוליווד. השכונה פיקו (Pico) והשכונה לה-בארה (La Breha) שתיהן בעלות אופי יהודי, ותמצאו שם שפע של מסעדות כשרות, בתי כנסת, ומרכולים בהם תוכלו להצטייד בחטיפים לאורך הטיול.

מלוס אנג'לס תוכלו להצפין עד סן פרנסיסקו, שם תמצאו את בית חב"ד ברחוב טילמן, שפע של בתי כנסת ומסעדות כשרות. בסן פרנסיסקו תוכלו ליהנות מנהיגה על גשר הזהב המפורסם, לבקר באלקטרז – הכלא שבלתי אפשרי להימלט ממנו (שהיום מהווה בעיקר אטרקציה תיירותית), לבקר בגן התה היפני, או במוזיאון סן פרנסיסקו לאמנות מודרנית. בדרך שבין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו, תוכלו לעצור בעיירת הנמל מורו ביי, לטפס אל טירת הרסט בעיירה סאן סמיון, לבקר בשמורה הביג סר ולצפות בנופים הראשוניים מגובה המגדלור שלה; לבקר באקווריום העצום של העיירה מונטריי, שתמצאו בו חיות ים מהנות כמו פינגווינים, כרישים, ואחרים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בסן פרנסיסקו ממש אין שלל מסעדות כשרות. אולי פלאפל אחד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו