צילום שאטרסטוק

דילים לים המלח: איך לבחור את הדיל המושלם במקום הנמוך בעולם?

להתפנק בספא, להימרח בבוץ ולהשתכשך במים? זו רק ההתחלה. כך תיהנו מכל הטוב שיש לים המלח להציע

אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בישראל, ידוע ברחבי העולם כולו בשל היותו פלא טבע השזור בקניונים וצוקים עזי רושם, וכמובן ים ייחודי שהפך למוקד משיכה עולמי. כך תיהנו מכל הטוב שיש לאזור להציע, באמצעות בחירת דילים לים המלח.

הגעה לחופשה: ברכב או באוטובוס?

כדי לענות על השאלה הזו, צריך להבין מהו אופי החופשה שלכם: מחפשים חופשת בטן-גב בים המלח? סביר להניח שהתלות ברכב תהיה קטנה יותר. במקרה כזה אפשר להגיע לים המלח בתחבורה ציבורית, ולתת למישהו אחר לנהוג במקומכם. ניתן למצוא קווי תחבורה ציבורית שמגיעים מאזורים שונים בארץ עד לרצועת המלונות. מתכננים לבקר באטרקציות ובמוקדי המשיכה השונים? יתכן שתרצו לעשות שימוש ברכב, בין אם מדובר ברכב שלכם או בהשכרת רכב.

מהו הדיל המשתלם ביותר עבורכם?

אזור ים המלח מכיל עשרות רבות של בתי מלון, המתאימים לכל תקציב וצורת בילוי. האתגר הוא לבחור את בית המלון המתאים עבורכם. אחד הקריטריונים שמשפיעים על בחירת דילים בים המלח היא הקרבה שלהם לים: חלק מהמלונות שוכנים בקו הים, בעוד חלקם שוכנים בגב ההר. שיקול מרכזי נוסף הוא תכולת הדיל: דילים לים המלח יכולים לכלול טיפולי ספא למי שרוצה להתפנק, או לחילופין חבילות "הכול כלול" למי שרוצה שידאגו עבורו להכל, כולל 3 ארוחות ביום, חטיפים ופינוקים בבריכה ומשקאות על חשבון הבית.

בחירת שירותי ספא ובריאות

אחת הסיבות לפופולריות הרבה של ים המלח, היא השילוב בין הנאה לבין טיפולים בעלי סגולות רפואיות. זאת בעזרת מינרלים בעלי סגולות מרפא, המגיעים מים המלח. מסיבה זו מבקרים רבים מגיעים לים המלח כדי למשל לטפל בבעיות נשימה, דלקות ואלרגיות שונות. ישנם מחקרים שאף מראים שמלחים מים המלח מסייעים להפחתת עומק הקמטים.

השילוב של המינרלים, המלחים ותנאי האקלים הייחודיים לאזור, הופך את הטיפולים השונים למהנים – ולא פחות חשוב: למועילים בריאותית. בשל כל ים המלח ידוע בתור הספא הגדול בעולם. כל שנותר הוא לבחור את המלון שמעניק את טיפולי הספא שיעשו לכם טוב – לגוף ולנפש. בהתאם לטיב הספא תוכלו למצוא בו בריכת גופרית, בריכה יבשה, סאונות, ג'קוזי ומגוון רחב של טיפולים.

לצאת מהבוץ: מה עוד מחכה לכם בים המלח?

בחירת המלון היא רק חלק מהמלאכה: כי כדי להפוך את החופשה למהנה עבורכם ועבור כל המשפחה, צריך לבחור את הפעילויות המתאימות לאופי והרצונות שלכם. אז מה הכי בא לכם? להתחבר לנשמת המדבר? לראות ירוק מול העיניים? אולי להעסיק את הילדים? טבילה בים או בבריכה וטיפולי בוץ זה נחמד, אך לים המלח יש בארסנל עוד הרבה מה להציע: מטיולי ג'יפים שיפגישו אתכם עם העולם המדברי ועד שיט בים המלח. בלב המדבר תוכלו למצוא שפע של מקומות לבקר, בהם ביקור באתר מצדה, במכתש הקטן המוגדר כאתר מורשת עולמית ובעין בוקק, נווה מדבר קסום בו זורם הנחל בכל ימות השנה.

מחפשים בילוי לכל המשפחה? רק תבחרו מתוך אינספור אפשרויות: חוות סוסים המאפשרת לכל המשפחה לקחת שיעורי רכיבה, גן בוטני השוכן בעין גדי ומכיל למעלה מ- 1,000 זנים של צומח, טיולי גמלים וחמורים וכמובן מגוון סדנאות לכל המשפחה – שבהן סדנאות בישול, יצירה, מספרי סיפורים ועוד.

דילים לים המלח יש בשפע. בחירה נכונה של הדיל המתאים עבורכם, תהפוך את החופשה שלכם למתוקה ובלתי נשכחת.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מומלץ לנסוע לשום מקום במיוחד אנשים מעל גיל 60 ואנשים עם מחלות רקע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו