Yonatan Sindel/Flash90

בהשתתפות עשרות אלפים: עצרת האחדות של יהדו"ת בירושלים

הערב נערך בירושלים המעמד ההיסטורי של רבבות אלפי ישראל בעיר הקודש ירושלים להצלת עולם התורה והיהדות בראשות מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א ברחובה של עיר למען הצלחתה של מפלגת יהדות התורה בבחירות שייערכו מחרתיים

בשעה זו החל בירושלים המעמד ההיסטורי של רבבות אלפי ישראל בעיר הקודש ירושלים להצלת עולם התורה והיהדות בראשות מרנן ורבנן גדולי הדור שליט”א ברחובה של עיר למען הצלחתה של מפלגת יהדות התורה בבחירות שייערכו יום שלישי השבוע.

לאחר שהתקיימה תפילת מנחה ברוב עם. נישאו דברי פתיחה ממנחה האירוע הרב לייזר סורוצקין שעמד על גודל המערכה. נאם יו"ר יהדות התורה ח"כ הרב יעקב ליצמן.

ליצמן פתח את דבריו "ברשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א וברשות הקהל הקדוש הזה, נאמר כבר בשם צדיקים שבחירות הוא כמו יום הדין. הפעם אנו ממש קרובים ליום הדין, ראש השנה בפתח, ואנו מחפשים זכויות. כאן במעמד רבבות אלפי ישראל אנו מתפללים אבינו מלכנו, הפר עצת אויבינו, משטיננו ומקטריגנו".

יו"ר הרשימה דיבר על המצב הבעייתי שנוצר בבחירות אלו, "על מה המאבק הפעם. על כבוד שמים, על הזכות שלנו להיות חרדים ולשמור מצוות, לקיים חיי תורה ואמונה. לא על ימין ושמאל, לא על נתניהו וגנץ, ולא על מדיני או כלכלי. יש דבר אחד על סדר היום, מי יצליח להקים ממשלה ללא חרדים".

"נחשוב מה היו מגיבים בארץ ובעולם אם היו מכריזים ממשלה ללא אתיופים, ללא דרוזים וכדומה?". זעק הרב ליצמן והוסיף "אבל חרדים זה בסדר לפגוע, להשמיץ ולבזות. ערכי היהדות, דברים חשובים ופשוטים ונושאים שהיו טאבו לאורך השנים שלא נוגעים בהם, הכל נפתח מחדש. רוצים לעקור את הכל. הוכח באופן הברור ביותר, כי על כל אחד מוטלת החובה באופן אישי להביא לניצחון המערכה".

"כבוד היהדות החרדית מוטלת על כתפי כל יחיד. תמיד ידענו על כוח הרבים אבל הפעם למדנו על כוח היחיד להציל את הרבים. אם אנחנו ניחלש חלילה המסר יהיה לכולם שאפשר להכות בנו ושזה משתלם. אבל אם נגדל ונצליח יהיה זה קידוש השם הגדול ביותר והמסר יהדהד בעולם, כי היהדות החרדית לא ניתנת למשיסה ולא מרוויחים מהסתה ופגיעה בחרדים".


צילום: שלומי כהן

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא עובד?

בבקשה הפרדה מלאה

למה יש נשים בשידור

אחדות עם שראל

לעשות תשובה זה יגדיל את הכוח של עם ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו